Πέμπτη, 4 Φεβρουαρίου 2016

Friends Talking

Σήμερα βαριέμαι τρομερά.  Και δεν είναι η απεργία που μου φταίει. Καλά είναι και αυτό γιατί σαν απόρροια των απεργειών δεν έχουμε και πολύ δουλειά. Αλλά και αυτή που έχω να κάνω βαριέμαι να την κάνω. Εν τω μεταξύ είναι και που είχαμε και αυτήν την ωραία συνομιλία το πρωί και με τρέλανες στο είπα ότι θα με πεθάνεις σήμερα!!! Μου πήρες τη σκέψη! 
Αυτά που λέγαμε εγώ τα εκλαμβάνω πάντα σαν φιλική κουβέντα τόνωσης αυτοπεποίθησης και όχι σαν φλερτ αλλά νταξ...Εγω απολαμβάνω τα chat μαζί σου ειδικά τα γραπτά.. Γελάω πολύ αν και όλα τα αναγάγω σε αθώες σκέψεις (τι ωραία και άνετα που τα λέμε μετά από χρόνια χωρίς φόβο και πάθος!). Αυτό είναι διαφορά στον τρόπο σκέψης των δύο φύλων άραγε?? Είναι σαν αυτό από τα φιλαράκια?


Και δεν μου έφτασε! Ήθελα να λέγαμε κι άλλα!!! Άντε! :P

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου