Τετάρτη, 3 Σεπτεμβρίου 2014

Τι άλλο ακόμα πια...???

Ντάξει το άκουσα χτες ότι είμαι πάνω από 35 χρονών από ένα πολύ αναξιόπιστο άτομο βέβαια αλλά πληγώθηκα μπορώ να πω...Μια ζωή με έκαναν μικρότερη και ήρθε ο γελοίος (o χαρακτηρισμός είναι από τη συνολική εικόνα από τη σύντομη -ευτυχώς- γνωριμία που είχα μαζί του) να μου πει ξαφνικά ότι είμαι 35 με 37??? Εντάξει δε ζητάω πολλά...ας έλεγε 30 τουλάχιστον που είναι και το γεγονός...

Και τελικά δε μου έφτανε ο καημός μου με την ηλικία -για την οποία δεν μπορώ να κάνω κάτι- άκουσα ότι ναι! Τελικά έχω παχύνει κιόλας! Από αλλού βέβαια που μ' αγαπάνε τουλάχιστον...Γι' αυτό όμως θα κάνω κάτι το είχα κατά νου. Αλλά ντάξει το ήξερα ότι έχω παχύνει το είχα παραδεχτεί πρώτη μέρες τώρα...! Αλλά πες το μου πιο διακριτικά μωρεεεε...ότι νταξει γυμναστική θες βασικά και τέτοια. Που είναι αλήθεια βέβαια, δε φτάνει να περιορίσω το φαγητό, γιατί το κάνω χωρίς αποτέλεσμα, αλλά να παω να κουνηθώ λίγο σε κανα γυμναστήριο...Με δεδομένο ότι έχω να κάνω γυμναστική 15 χρόνια σχεδον θα μου κακοφανεί αλλά θα παω...Ήδη ψάχνω προσιτή τιμή σε κοντινό μέρος να αθληθώ...! Θα τρίβετε τα μάτια σας θα δείτε!!!! :P :P

1 σχόλιο:

  1. Τριβω τα ματια μου απο φαγουρα λογω επιπεφυκιτιδας! Τα άλλα,όταν θα, τα ξαναλεμε! Χαζουλι παρεξηγησιάρικο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή