Δευτέρα, 14 Ιουλίου 2014

Γιατί γράφω...

Επειδή με εξέπληξε η ερώτησή σου (απορώ πως δεν το είχες καταλάβει τόσο καιρό) εξηγώ και πάλι γιατί γράφω εδώ:
νομίζω πως έχω ξαναγράψει ότι δεν με ενδιαφέρει ποιός με διαβάζει και αν αυτά που γράφω τα βρίσκει ενδιαφέροντα ή όχι. Αν διαφωνεί ή συμφωνεί μαζί μου...Εγώ τα γράφω για να βγαίνουν από μέσα μου. Λες αφού κάποιος δεν θα τα δει ποτέ γιατί να τα γράφω.. Μα γι αυτό τα γράφω. Γιατί αν ήξερα οτι κάποιος μπορεί να με διαβάσει θα τα έλεγα επι τόπου. Άμεσα. Με τηλέφωνο με μήνυμα με κάποιο τρόπο πάντως θα έβγαινε από μέσα μου. Τις πιο πολλές φορές δηλαδή φροντίζω να λειτουργώ έτσι. Έχω γράψει και πράγματα που διαβάστηκαν από αποδέκτες ενώ είχα την δυνατότα να τα πω. Τα έγραψα έτσι για διπλό ξέσπασμα! Και θα το ξανακάνω βέβαια...
Απορώ που δεν έχεις καταλάβει ότι εγώ αν έχω κάτι μέσα μου και δεν το βγάλω προς τα έξω σκάω. Έστω και από εδώ λοιπόν είναι μια διέξοδος για μένα. :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου