Δευτέρα, 30 Ιουνίου 2014

Χώμα..

Εντάξει το είχα πει ότι θα κάτσω να δω την εθνική αυτή την Κυριακή. Δεν περίμενα ότι θα την έβλεπα όμως ΟΛΗ την εθνική. Δεν παρακολουθώ ποδόσφαιρο – ήξερα ότι ο Γκέκας θα το χάσει το πέναλτι. Και όχι τίποτα άλλο με πήρε ο ύπνος το πρωί 20 λεπτά και άργησα στη δουλειά… Να είχαμε κερδίσει τουλάχιστον θα ήμουν καλύτερα τώρα! Έναν καφέ γρήγοραααααα…(που εγώ δεν πίνω καφέ ξέρεις… φαντάσου πως είμαι πρωί πρωί…)

Εν τω μεταξύ πηγαίνω κάθε φόρα σχεδόν, σε ένα συγκεκριμένο βενζινάδικο. Με το που με είδε με ξανθό αμέσως να μου την πέσει. Με το καστανό μάλλον τόσο καιρό δεν του έκανα!

Σήμερα το παιδί που φέρνει τους καφέδες (τον πήρα τον καφέ ναι) μου είπε καλημέρα και καλό σαββατοκύριακο! Του λέω τι είπες? Καλό σαββατοκύριακο?! Μου λέει ναι δεν μου ξέφυγε! Α καλά του λέω εσύ είσαι σε χειρότερη κατάσταση από μένα!!! Περαστικά μας Κώστα!

4 σχόλια:

  1. Σκεψου να το κανεις κ καταξανθο τι θα γινει...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ξαναπηγα σημερα. Παλι μου επιασε την κουβεντα....Εχε χαρη που εχει καλη βενζινη! Εγω το πρωι μετα βιας οδηγω! Το φλερτ με μαρανε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "Exei καλη βενζινη"?? Χμμμ... ενδιαφερουσα ατακα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ναι καλε στον δρομο μου δεν εχει πολλα βενζιναδικα και οι πιο πολλοι σου βαζουν αερα...αυτο εννοω καλη βενζινη...ουφ ολα πρεπει να τα εξηγω πια.........!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή