Παρασκευή, 30 Αυγούστου 2013

Καλοκαίρι 2013


Φέτος επέστρεψα από τις διακοπές μου 5-6 μέρες νωρίτερα από το προγραμματισμένο… Ένα έχω να παρατηρήσω για το καλοκαίρι του 2013…Ότι κανείς δεν πέρασε καλά… Όλοι κάτι έχουν να πουν…Και όλοι μου λένε το ίδιο κλείνοντας την κουβέντα : ελπίζω του χρόνου να πάω κάπου και να περάσω καλά ή να πάω κάπου αλλού και να μην είμαι Αθήνα ή να μην ξαναπάω στα ίδια…!!!

Μια φίλη μου ελεύθερη και ωραία χώρισε πριν 5 μήνες οπότε ναι μεν ξεκουράστηκε λέει αλλά της έλειπε να μην είναι μαζί του. Οπότε “κάτι” είχαν αυτές οι διακοπές, οι πρώτες μακριά του εδώ και 10 χρόνια.
Άλλοι δεν πήγαν πουθενά ενώ είχαν χρόνο (εννοώ δεν δούλευαν και είχαν χρήματα)  ή σχεδόν πουθενά.
Άλλοι πήγαν μόνο 5 μέρες και τσακώθηκαν με τα ζευγάρια τους και δε μιλιόντουσαν μετά μια εβδομάδα. Άλλοι αρρώστησαν και όσοι είχαν παιδιά αρρώστησαν και τα παιδιά τους. Γύρισαν άρον άρον όλοι αυτοί (άσχετοι μεταξύ τους) . Ένας συνάδελφος έχασε τον αδελφό του 62 χρονών και τώρα το παλεύει με ένα π-σ-κ-δ Καρδαμύλη για να ξεφύγει λίγο.
Οι εξαιρέσεις στον κύκλο μου είναι ελάχιστες με αυτές της συναδέλφου μου που πέρασε τέλεια και πήγε σε πολλά μέρη τις 3 εβδομάδες της άδειάς μας,
 του ξαδέλφου μου που είναι μόνος εδώ και χρόνια, έχει λεφτά οπότε όργωσε με την παρέα του την Ελλάδα και ότι κάμπινγκ έχει (και πήξαμε στη φωτο στο fb!),
και του αδελφού μου που δεν πάει πουθενά χροονια τώρα καλοκαίρι γιατί είναι του χειμώνα και του σκι, οπότε και μόνο που κατεβήκαμε όλοι στο εξοχικό πέρασε καλά γιατί είχε παρέα…Εγώ πάλι, και ο άλλος μου αδελφός…Θα τις θυμόμαστε αυτές τις διακοπές σαν τις χειρότερές μας!!! Λες να φταίει το 13?! Ποτέ δεν το θεωρούσα γρουσούζικο…

Εις του χρόνου τα σπουδαία ελπίζω για όλους…!
Άντε και καλό χειμώνα επιτέλους!

5 σχόλια:

  1. ωχ ευχομαι του χρονου να ειναι οι καλυτερς διακοπες σας!

    καλο φθινοπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ'ευχαριστω πολυ και να σε καλωσορισω στο blog μου γιατι δεν θυμαμαι σχολιο σου νωριτερα :)
    Ελπιζω εσυ να περασες καλυτερες διακοπες!!!
    Καλο φθινοπωρο μπας και δροσισει λιγο....!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ευχαριστω για το καλοσωρισμα!
    κι εγω την δροσια του φθινοπωρου αναζητω!

    απειχα καιρο απο τη μπλοκοσφαιρα, το τελευταιο μηνα αρχισα να δινω το παρων, γι αυτο και δεν εχεις ξαναδει σχολιο μου.

    φροντιζω να παρακαλουθω ολα τα ιστολογια που γραφομαι αλλα παλιοτερα δεν ειχα χρονο γι αυτο.

    αν θελεις μπορεις να με επισκεφτεις, θα χαρω! :)
    το δικο μου μπλοκ ειναι το εξης: www.ekfrastite.blogsot.com

    φιλακια <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κι εγω μη φανταστεις οτι εχω χρονο...Οι αναρτησεις μου εχουν πεσει δραματικα! Ελπιζω να εχω χρονο να σε παρακολουθω...Ευχαριστω για την πρόσκληση!!
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή