Δευτέρα, 27 Μαΐου 2013

Ευχαριστώ...



Εντάξει δεν έχω λόγια…Τι να λέω…? Ότι και να πω θα είναι λίγο και ανούσιο… Σ’ αγαπώ… Που μ’ αγαπάς γι αυτό που είμαι…Χαζή, αφελής, αφηρημένη και ότι άλλο κακό έχω τέλος πάντων ξέρεις εσύ…! Σ’ αγαπώ γιατί με ακούς και με καταλαβαίνεις πάντα…. Γιατί είσαι άνθρωπος γεμάτος καλοσύνη και αγάπη και θετική αύρα και ενέργεια…Κι ας μου γκρινιάζεις καμιά φορά! Όλοι το κάνουμε αυτό άλλωστε… Σ’ αγαπώ γιατί είσαι ΕΣΥ! Μου είχες λείψει πάρα πολύ…Δεν το είχα καταλάβει πόσο πολύ…Συγγνώμη για σήμερα, είμαι τρομερά ενοχικό άτομο και θα το έχω στο μυαλό μου αυτό ότι και να λες…! Δεν περίμενα τέτοια εξέλιξη…

Ευχαριστώ…Εγώ ευχαριστώ. Όχι εσύ  :)

1 σχόλιο:

  1. Like like like like like like like like like like like like like like like like like like like like like like like like like like like like like like like like like like like like like like like like like like like like like like like like like like like like like like like like like like like like like like like like........

    ΑπάντησηΔιαγραφή