Πέμπτη, 7 Φεβρουαρίου 2013

Όμορφη μέρα... :)



Σήμερα αναρωτιέμαι τι μπορεί να συμβεί στον καθένα ώστε μια μέρα να γίνει υπέροχη…Ένα χαμόγελο? Μια γλυκιά ματιά? Η θετική ενέργεια και αύρα που σου βγάζει κάποιος? Ένα αστείο σύνθημα στον τοίχο?
Περπατώντας από το Avenue στο Μαρούσι προς το Mall με ακουστικά στα αυτιά και έναν δειλό ήλιο μπροστά μου, χάζευα στο πλάι τα ακίνητα του ΟΑΚΑ…Μπροστά μου σε μια στάση ένας άντρας και μια κοπέλα τα λένε χαλαρά. Η ματιά μου έπεσε πάνω του. Δεν ξέρω πως μπορεί να τον κοίταξα…Λίγο πιο κάτω με προλαβαίνει με τα πόδια και μου λέει συγχαρητήρια που είμαι τόσο γοητευτική! Επίσης ότι έχω πολύ όμορφα μάτια και με ρώτησε πως με λένε…Τον ευχαρίστησα και απάντησα. Μου συστήθηκε κι εκείνος με χειραψία  και έφυγε με γρήγορο περπάτημα…Δεν ήταν κάτι ιδιαίτερο αλλά και μόνο για το θάρρος του να κάνει μια τέτοια κίνηση εγώ τον θαύμασα και μου έφτιαξε τη μέρα! Πάντως είμαι όλη μέρα με το χαμόγελο στα χείλη εξ’ αιτίας αυτού του αγνώστου που πραγματικά μου έφτιαξε τη μέρα…Φτάνοντας στο Mall είδα να γράφει σε έναν τοίχο “Κάνε και κανένα like βρε γρουσούζη”!! Χαμογέλασα...Ή ήταν αστείο ή εμένα μου φάνηκε λόγω καλής διάθεσης…
Μια όμορφη ηλιόλουστη μέρα μιας κουραστικής εβδομάδας ξεκινούσε και ας κατέληξε τελικά να βρέχει…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου