Δευτέρα, 4 Φεβρουαρίου 2013

Βόλτα...


Μου αρέσει να κάνω βόλτα με τα πόδια, κυρίως όταν έχει ηλιόλουστη μέρα. Και ειδικά αν δεν έχει κόσμο πολύ γύρω μου…Απολαμβάνω καλύτερα τη διαδρομή. Χαζεύω τι υπάρχει γύρω μου, κοιτάω τον ουρανό με χαμόγελο και αφαιρώ οποιαδήποτε αρνητική σκέψη μπορεί να με βασανίζει…
Μια τέτοια μέρα ήταν το Σάββατο το πρωί…Βόλτα με την αγαπημένη μου φίλη, που πλέον μπορώ να τη λέω κολλητή μου, μιας και τη νιώθω μοναδική πια…Ξεκινώντας από την Ερμού με τον πολύ κόσμο (πρέπει να πάτησα κανα δυο!) βγήκαμε Αγίου Μάρκου και τελικά Ομόνοια μέσω Αιόλου και Αθηνάς…Εκεί ήταν και το παζάρι βιβλίου, όπου μπήκα, είδα κι έφυγα. Τίποτα δεν μου κέντρισε τόσο πολύ το ενδιαφέρον ώστε να το αγοράσω…Ίσως να φταίει και ο πολύς κόσμος και να μην είδα κάτι πολύ προσεκτικά…Δυο ώρες σύνολο βόλτα με τα πόδια και στα μαγαζιά, δυο ώρες χαλάρωσης και χαμόγελου…Αυτά που λες με μια καλή φίλη μόνες είναι τόσο ωραία! Μου είχαν λείψει…Πέρασα τόσο όμορφα…Καιρό είχα να περάσω τόσο καλά μόνη με φίλη…Το είχα τόσο ανάγκη…Ελπίζω να επαναληφθεί σύντομα…Καλή εβδομάδα να έχουμε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου