Δευτέρα, 14 Ιανουαρίου 2013

When men talk....


Γι’ αυτό πάντα γούσταρα τις αντροπαρέες και τις αντρικές συζητήσεις. Γι’ αυτό πάντα τα πάω καλά με άντρες συναδέλφους και όχι με γυναίκες…Γιατί είστε πολύ κουλ στις συζητήσεις σας με το ενδιαφέρον (μου) να κορυφώνεται στις κουβέντες για γυναίκες!! Όλα τα λεφτά σου λέω! Μιλούσε ένας συνάδελφος τώρα και άκουγα…Ένας φίλος βρήκε κοπέλα πριν μια εβδομάδα και μου ζητούσε συμβουλές…Ότι είχα να πω το  είπα! Αλλά…Εχμ…Πώς να σας το πω?! Το έχω ξαναπεί στο blog αυτό…Υπάρχουν γυναίκες που τους αρέσει να κοιμούνται μετά το σεξ…Δεν είναι όλες έτσι όπως τα λέτε…Θέλουμε κι εμείς να χαλαρώσουμε λίγο…Θα επανέλθω σε αυτό το θέμα το συντομότερο μάλλον…

2 σχόλια:

  1. Δεν ειναι γλυκια μου οτι τους αρεσει να κοιμουνται!! Ειναι οτι τις εξοντωνω κ χρειαζονται χρονο να συνελθουν...!!! Φιλια κ Καλημερα απο Β.Π.!! :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν εχω μιλησει με καμια απο τις κοπελες που κανεις σεξ! Ωστοσο ξαναλεω οτι δεν γραφω μονο απο προσωπικη εμπειρια αλλα μαζευω γνωμες γενικα....Τελος, δεν ειναι θεμα εξοντωσης, ειναι θεμα χαλαρωσης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή