Παρασκευή, 25 Ιανουαρίου 2013

Άσχετα Vol.5



Ανέβαινα τον κεντρικό δρόμο κοντά στη δουλειά μου να ψωνίσω κάτι και σε είδα! Χάρηκες πολύ που με είδες το ίδιο κι εγώ…Νομίζω αγκαλιαστήκαμε κιόλας…Ήταν πολύ θερμό το κλίμα μεταξύ μας και λέγαμε νέα μας…Μου είχες λείψει λίγο και νομίζω ότι κι εγώ σου είχα λείψει (και ας μην το λες ποτέ!) Νομίζω έχω καιρό να σε δω σε όνειρο δε θυμάμαι πότε σε είχα δει τελευταία φορά…Αλλά σε είδα προχθές! Λες να φταίει που μου μίλησε για σένα ο συνάδελφός μου…? Δεν ξέρω…Ελπίζω να σε δω σύντομα πάντως…Κανονικά…

*-*-*

Όσο με ενοχλεί να λες το συνάδελφό μου μαλάκα πίσω από την πλάτη του, τόσο με ενοχλεί να λες κι εμένα άχρηστη πίσω από την πλάτη μου. Έλα και πες τα κατάμουτρα καραγκιόζη αν μπορείς…Αν ποτέ δω την απόλυσή μου θα ξεσπάσω χωρίς συστολή και θα πω ότι κρατάω μέσα μου 3.5 χρόνια τώρα…Και ξέρεις ότι ο συσσωρευμένος θυμός είναι πολύ κακός? Δεν θα αλλάξεις το ξέρω γιατί αλλάζουν τα γουρούνια φάτσα? Όχι βέβαια… Αλλά εγώ πραγματικά θα έχω χαλαρώσει μετά από την τόση εκτόνωση…Θα ανασάνω με άλλο αέρα…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου