Τρίτη, 11 Σεπτεμβρίου 2012

Άνθρωποι και άνθρωποι...

Είναι φορές που κάθομαι και σκέφτομαι ότι κάθε φορά σχεδόν που μιλάμε μου λες πόσο καλός άνθρωπος είμαι. Παρ’ ότι είμαι γυναίκα…!! Μεταξύ σοβαρού και αστείου, σε πιστεύω ότι το πιστεύεις, απλά διαφωνώ μάλλον…

Το ξέρω ότι το ξέρεις ότι δεν με έχω σε ιδιαίτερη εκτίμηση, όμως πραγματικά πιστεύω ότι δεν είμαι τόσο καλός άνθρωπος όσο νομίζεις. Θα αφήσω απ’ έξω το γεγονός ότι έχω πληγώσει κόσμο αβέρτα παλιότερα (πράγμα που σίγουρα δεν με κάνει καλό άνθρωπο) και θα ασχοληθώ μόνο με το γεγονός ότι ο καθένας δημιουργεί μια εικόνα για κάποιον από τη συμπεριφορά που εισπράττει από αυτόν. Εμείς δεν έχουμε και ιδιαίτερα κοινούς γνωστούς ώστε να σε επηρεάσει αρνητικά για μένα, αν υπάρχει κανείς!!! Οπότε νομίζω πως σου δημιουργείται μια εικόνα ας πούμε εξιδανίκευσης. Όπως έλεγα και σε μια παλιά φίλη μου ο άνθρωπος δεν αλλάζει ριζικά. Δηλαδή αν κάποιος είναι εγωιστής θα είναι πάντα εγωιστής. Αν όμως σε μια σχέση του βγάζει ο άλλος τον καλό του εαυτό θα είναι λιγότερο εγωιστής ή τουλάχιστον θα φαίνεται λιγότερο εγωιστής. Θα είναι όμως. Το χαρακτηριστικό του αυτό δεν θα αλλάξει. Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι εσύ με γνώρισες σε μια – ακόμα – πιεσμένη φάση της ζωής μου, αλλά μου έβγαλες τον πολύ καλό μου εαυτό. Τις φόρες που έλεγα ότι μονό εσύ με καταλαβαίνεις και ότι μονό σε εσένα έχω εμπιστοσύνη είναι γιατί πίστευα ότι εσύ θα με εκτιμούσες και θα με αγαπούσες ακόμα και αν έβγαζα τον κακό μου εαυτό. Ακόμα το πιστεύω δηλαδή.
Το ξέρω ότι κανείς δεν είναι τέλειος, αλλά δεν πιστεύω ότι είμαι τόσο καλή και ελπίζω με όλο το παραπάνω κείμενο, και με κάποιες λεπτομέρειες που ξέρεις για την προσωπική μου ζωή, να καταλαβαίνεις γιατί το λέω αυτό. Δε λέω ότι είμαι κακή (οι κακοί είναι στη φυλακή έτσι δε λένε?!) απλά λέω γιατί δεν με έχω σε τόσο εκτίμηση εγώ… Χαίρομαι που έχεις αυτήν την εικόνα για μένα και ελπίζω να μείνει έτσι όσο και αν χανόμαστε, όσο αραιά και αν τα λέμε... Είσαι μέσα στην καρδιά μου πάντα και ελπίζω να το ξέρεις και ας μη φαίνεται καμιά φορά…

4 σχόλια:

  1. Εχεις δικιο οτι αγαπαμε ή οχι την εικονα που εχουμε για καποιον, κ οχι πραγματικα αυτον. Αυτο ομως δεν αλλαζει κατι για μενα. Η γνωμη που εχω για σενα ειναι δεδομενη κ οφειλεται σε αυτα που ζησαμε. Εχω ακουσει κ πολυ ασχημα σχολια για σενα απο φιλη που ειχε συγγενη πρωην συναδελφο σου, που (κακως) της ειχες εξομολογηθει πραγματα! Αυτο , ομως, οπως κ η εικονα σου για σενα, καθολου δε με ενδιαφερουν. Εγω ξερω τι εισαι κ τι μπορεις να δωσεις, φτανει να το θελεις, κ φτανει αυτος που ειναι κοντα σου να αξιζει να το καρπωθει. Εν κατακλειδι, σ αγαπω, κ οσο ζω θα σ αγαπω, κ αυτο δεν αλλαζει με τιποτα κ για κανενα λογο! Κ ο,τι , μα ο,τι κ αν ποτε χρειαστεις, εγω θα ειμαι εδω για σενα... Δεν θα εισαι ποτε μονη σου, στο υποσχομαι! No matter what, i ll be there 4 u!!
    (ps: ελπιζω το ποστ να αναφερεται σε μενα!! αχαχα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το οτι καποιες ειπαν αρνητικα πραγματα χωρις να με γνωριζουν ή πληγωθουν απο μενα ειναι τουλαχιστον γελοιο!!! Τελος παντων δεν με απασχολει η γνωμη ανθρωπων που τωρα με εχουν ξεχασει ή δεν με αγαπουν.
    Αυτα που ζησαμε ηταν λιγα και συντομα γι'αυτο και αφιερωσα ολο το παραπανω κειμενο κανοντας εναν ας πουμε αντιλογο. Ωστοσο θεωρω οτι εχεις γνωρισει αρκετο κοσμο και αυτο μου ειναι αρκετο για να με πεισεις...
    Ευχαριστω για ολα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γλυκιά μου...
    το να είσαι για κάποιον αυτός ο καλός ανθρωπος... ειναι σπουδαίο
    ήμουν, δεν ξέρω αν είμαι
    πάντως εφόσον έστω και για έναν (αν και ειμαι σίγουρη πως ισχύει και για άλλους) είσαι καλός ανθρωπος, πρέπει να το πιστέψεις και να το καταλάβεις και συ.
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ναι δεν διαφωνουμε κοριτσακι μου...Απλα επειδη σε ολα υπαρχει ο αντιλογος,ειπα να κανω μια μινι δημοσια αρνητικη αυτοκριτικη ας πουμε :)
    Τα φιλια μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή