Σάββατο, 9 Ιουνίου 2012

Τι?


Προσοχή : Το κείμενο που ακολουθεί περιέχει τοποθέτηση και αρνητική τοποθέτηση προϊόντων.

Επειδή είχα μια συζήτηση με μια φίλη χθες, και επειδή πολύ το κουβεντιάζουμε τελευταία κάτι που πολύ με εκνευρίζει, είπα να ασχοληθώ με το θέμα ελληνικά προϊόντα.
Ε όχι ρε παιδιά δεν αγοράζω μόνο και αποκλειστικά ελληνικά πράγματα και ούτε απαραίτητα από ελληνικό super market. Αν είναι ένα προϊόν που το χρησιμοποιώ 15 χρόνια, θα το αλλάξω τώρα γιατί τώρα ξυπνήσαμε να μποϊκοτάρουμε τα ξένα? Αν ένα super market είναι δίπλα σου ή κάνει προσφορές θα κάψεις βενζίνη να πας στο ελληνικό? Όχι ρε παιδί μου. Θα πάω στο Lidl που έχει ρούμι με 10 ευρω (ενώ το Bacardi κάνει 17) και θα πάω και στο Carrefour που έχει ένα απορρυπαντικό για το μωρό μου που δεν το βρίσκω αλλού. Θα πάω και στη λαϊκή να πάρω χαρτί υγείας αλλά θα πάω και στο Βασιλόπουλο που είναι δίπλα στο σπίτι μου και ας έχει πουληθεί σε ξένο επιχειρηματία. Ας ήταν μάγκας ο Έλληνας να τον κράταγε. Τι να κάνω εγώ δλδ που και δίπλα μου είναι και έχει σχεδόν όλα όσα θέλω? Πρέπει να τρέχω στο Σκλαβενίτη που είναι στο Θεό ή στο Βερόπουλο που δεν έχει ότι θέλω?

Προϊόντα τώρα. Γιατί να χρησιμοποιήσω πάνες Babylino εφ’ όσον χρησιμοποιώ τις Pampers και ας είναι πιο ακριβές. Αφού αυτό με βολεύει τι να κάνω? Και στην τελική και στην P&G της Ελλάδας δουλεύει τόσος κόσμος στις αποθήκες, στα λογιστήρια, στις παραγγελίες κτλ. Γιατί να απολυθούν όλοι αυτοί? Ναι θα φάω τη σοκολάτα ΙΟΝ αμυγδάλου που είναι και η αγαπημένη μου ever αλλά θα φάω και την υγείας του Παυλίδη (με το μπλε χαρτάκι ξέρεις) που είναι πάλι από τις καλύτερές μου. Τι να κάνω που ο Παυλίδης την πούλησε στην Craft δλδ και η ΙΟΝ δεν? Θα πάρω ότι μου αρέσει χρόνια τώρα.

Ρούχα - φρούτα. Θα πάρω και από τη λαϊκή το κινέζικο μπλουζάκι θα πάρω και το ελληνικό στην προσφορά. Γιατί μην ξεχνάτε το ελληνικό ρούχο είναι αρκετά ακριβό. Εξαρτάται και η περίσταση για την οποία θα το αγοράσω. Για κάτι καλό θα πάω σε ελληνικό προϊόν, για μέσα στο σπίτι ή τον ύπνο το πιθανότερο να με δεις με κινέζικο. Στη λαϊκή φυσικά θα πάω. Αν δεν μπορώ όμως να πάω ή είναι απόγευμα και το ξέχασα να το πάρω το πρωί, θα πάω στο super market και θα πάρω και το φρούτο το ξένο. Τι να κάνω? Τις προάλλες πήγα στο super market γιατί είχαμε ξεμείνει από λεμόνια και τα ήθελα. Ε πήρα ιταλικά. Έχουν και αυτοί οικονομική κρίση και εγώ ξέχασα να πάρω από τη λαϊκή. Και τι πείραξε?

Νομίζω πως όλοι εκείνοι που έχουν στην κυριολεξία λυσσάξει με τα ελληνικά καλά θα κάνουν να κρατήσουν λίγο τις ισορροπίες και να ζυγίσουν κάπως τα πράγματα. Θεωρώ ότι είναι κάπως υπερβολικοί.

4 σχόλια:

  1. Αυτά είναι ψευτοδιλήμματα παλαιάς κοπής. Συμφωνώ και εγώ ότι είναι καλό να στηρίζουμε τα ελληνικά προϊόντα, αλλά χωρίς υστερίες. Στο φινάλε είναι άλλο πράγμα να μποϊκοτάρεις προϊόντα από συγκεκριμένη χώρα, και διαφορετικό να μιλάς για όλα τα ξένης προέλευσης. Όταν, για παράδειγμα, ο Έλλην παραγωγός εξάγει τα προϊόντα του, εμείς τι θα φάμε? Εισαγόμενα ή τίποτα? Η οικονομία έχει παγκοσμιοποιηθεί, είτε μας αρέσει, είτε όχι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πες τα κορίτσι μου... Έτσι είναι όπως τα λες... Σαν λαός την έχουμε την υπερβολή -όπως και την διαπλοκή- μέσα μας... Μαζί σου... φιλιά στο μωρό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. To kirios problima einai oti pleon den mporeis na ksereis ti einai Elliniko kai ti oxi. Oloi mas exoume akousei gia ellinopoiiseis agrotikon proionton pou epitrepoun se kapoious na poulane fykia gia metaksotes kordeles.

    Episis kai oi etairies pleon mporei na min einai 100% ellinikon simferonton. Blepe tin ellinikotati cosmote (Souidikon simferonton nomizo)

    I ousia einai oti pleon den yparxei oikonomiki anesi. Me ta lefta pou exei o kathenas tha koitaksei na pare kati to ftino kai sxetika poiotiko. Koinos ayto pou pairno na aksizei ta lefta pou dino.

    Apo kei kai pera i katanalotiki mas taytotita den mporei na periorizetai mono sto na einai elliniko! Ti na to kano an to elliniko gala (pou feygei apo ton paragogo 0,15e) exei 1,60 to litro sto rafi kai to antistixo ollandiko exei 0.90. O ollandos den bgazei diladi? Min ta isopedonoume ola!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Ανωνυμος Χαιρομαι που συμφωνουμε γιατι η αληθεια ειναι οτι τα αρνητικα σχολια σου ειναι καυστικα! :) Μια χαρα ειναι η παγκοσμιοποιηση κατα τη γνωμη μου...

    @elt Οτι την εχουμε την εχουμε...Και την υπερβολη και τη διαπλοκη...Φιλια κι εσυ στα αγορια σου :)

    @Που εισαι εσυ?!Χαθηκαμε καλε μου!!
    Αυτο που μου περιγραφεις ειναι προβλημα αυτου που ψαχνει μανιωδως τα ελληνικα προιοντα-καταστηματα.Εγω απλα αγοραζω οτι αγοραζα και με βολευει!
    Αυτα!!
    Πολλα πολλα φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή