Κυριακή, 6 Μαΐου 2012

Λόγια ξεκλείδωτα!


Ο χθεσινός γάμος - βάφτιση ήταν όλο εκπλήξεις. Ο γαμπρός ήταν από το νησί σου και ακούγαμε τέτοια μουσική για λίγο και έκανες ένα πέρασμα από το μυαλό μου σχετικά έντονο μπορώ να πω…Τα τραγούδια σας είναι τόσο ρομαντικά και ερωτικά, ακόμα και τα παραδοσιακά, όσο ήσουν κι εσύ και θυμήθηκα πολλά…
Γενικά το πρόγραμμα είχε καλή μουσική πράγμα έκπληξη για τέτοια μαγαζιά με ζωντανή μουσική. Θυμήθηκα διάφορα με τα τραγούδια που έπαιζαν. Είναι απίστευτο πόσα μπορώ να θυμηθώ με ένα και μόνο τραγούδι…Όταν έπαιξε αυτό




χάρηκα απίστευτα γιατί θυμήθηκα ένα πολύ καλό φίλο που έχω χάσει κάπως τελευταία (όλους τους έχω χάσει δηλαδή τελευταία…) καθώς και ένα από τα γλυκά μεθύσια του. Έχουμε ζήσει αρκετά και έχουμε πει πολλά. Θα σε ξαναβρώ καλέ μου φίλε…Μου λείπεις να ξέρεις.

2 σχόλια:

  1. Κάποιες αναμνήσεις αξίζει να υπάρχουν!
    Ελπίζω να βρεις ξανά όσους έχασες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συμφωνω και σ'ευχαριστω!Φιλιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή