Κυριακή, 1 Απριλίου 2012

PIVOOOOT!!!!


Όποιος με ξέρει θα ξέρει ότι λατρεύω “Τα φιλαράκια”. Όποιος με ξέρει καλά, θα ξέρει ότι λατρεύω τον Ρος. Όποιος με ξέρει ακόμα καλύτερα, θα ξέρει ότι η αγαπημένη μου σκηνή ever είναι αυτή :
http://www.youtube.com/watch?v=yJYH4lO6Bug
Έναν καναπέ είπαμε να κουβαλήσουμε κι εμείς από το δωμάτιο στο μπαλκόνι και προς τη μπαλκονόπορτα του σαλονιού και μετά από πάνω κάτω και κοντέψαμε να τον σπάσουμε…Μόνο που δεν ούρλιαζα PIVOOOOT!!!! Αλλά τελικά η επιχείρηση στέφθηκε με επιτυχία!!
Καλό μήνα να έχουμε χωρίς ψέματα!

11 σχόλια:

  1. Δεν ξερω γιατι δεν γινεται link........Και ποιος με εχει καταρραστει και δεν εχει κανενα αποσπασμα αυτης της σκηνης "ενσωματωη" εκτος απο τα bloopers...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μικρο πλασματακι πιασε ενα φιλι γλυκο απο εμενα που δεν σε ξερω!Και δεν ειναι πρωταπρηλιατικο αστειο!! Σμουουουουτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. θυμαμαι την σκηνη χωρίς καν να ανοίξω το link... πρέπει να έχω ολοκληρωμένη την σειρά πάνω απο δέκα φορές...

    Όσο για το link, μάλλον έγραφες την ανάρτηση σε "σύνθεση" κι όχι σε "επεξεργασία HTML"

    cheers!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ Αλχημιστης Το επιασα! Σμουουουουουτς και απο μενα λοιπον!

    @elt Μα ναι!!!Εκτος οτι εχω δει ολη τη σειρα πανω απο 10 φορες κι εγω, εχω ολα τα επεισοδια σε dvd (ειναι καπου 70) και τα βαζω και βλεπω καθε τοσο ακομα :)
    cheers!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αχ αυτή η σκηνή, ο Ρος, ο καημένος ο καναπές!! χαχα
    Καλά που εσείς δεν τον σπάσατε!!!!

    Φιλάκια!!
    Πρόσεξε μη σε κοροϊδέψουν!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλό μήνα! καλώς σε βρίσκω. Τα φιλαράκια άφησαν εποχή,ο Ρος είναι απίθανος, αυτή η σκηνή του καναπέ όλα τα λεφτά! (αγαπώ Τσάντλερ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Sweet Truth Ε ναι προσεξαμε λιγο παραπανω και κατεβηκε σωος ο καναπες!

    @on the loose Καλο μηνα και σε σενα και καλως ηρθες στο blog μου! Εννοειται πως τα φιλαρακια αφησαν εποχη και συμφωνω σε ολα εκτος απο τον Τσαντλερ! :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τσάντλερ : αστείος, ευγενικός, ατακαδόρος, γοητευτικός, δοτικός, αγαπησιάρης, καλός φίλος, δεν ξέρει κανείς τι δουλειά κάνει και αντέχει μια γυναίκα εμμονική σαν την Μόνικα, τι άλλο να ζητήσει κανείς;
    ευχαριστώ για το καλωσόρισμα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Με πολυ λιγα λογια θα σου πω οτι ο Ρος ειναι ο αντρας που καθε γυναικα θα ηθελε! Καθε γυναικα σαν εμενα εστω! Επισης ειναι ο πιο εκφραστικος ηθοποιος στη σειρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Λατρευω κι εγω τα φιλαρακια! ;) φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλως ορισες στο blog μου little princess! Και πολυ καλα κανεις και τα λατρευεις :):) Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή