Σάββατο, 14 Απριλίου 2012

Fotoz


Είμαι γραμμένη στο facebook από τον Σεπτέμβριο του 2007. Τότε που οι εποχές ήταν αγνές και δεν είχε γραφτεί και η κουτσή Μαρία. Ωραία ήταν. Δεν υπήρχε chat ούτε να ανεβάζει ο καθένας τραγούδια και τέτοια. Απλά έκανες φίλους, έγραφες καμία βλακεία στο status, έπαιζες κανά παιχνίδι και πολύ δύσκολα το χρησιμοποιούσες σαν μέσο γκομενικής γνωριμίας. Τώρα οι μισοί εκεί μέσα την πέφτουν στους άλλους μισούς. Τέλος πάντων το θέμα μου είναι άλλο. Μέχρι πριν γίνει ο μαύρος χαμός, όλοι ανέβαζαν φωτογραφίες από τίποτα διακοπές τους και τέτοια. Τα Χριστούγεννα που μας πέρασαν, μια φίλη είχε ανεβάσει φωτο από τους κουραμπιέδες και τα μελομακάρονα που έφτιαξε. “Tragic” αλλά επειδή είναι φίλη καλή δεν είπα κάτι. Τώρα το Πάσχα είδα άλλα 2 άτομα να ανεβάζουν φωτο από κουλούρια, τσουρέκια και κόκκινα αυγά που οι ίδιες έφτιαξαν. Να σημειωθεί ότι όλες είναι από συγκατοίκηση έως παντρεμένες. Άρα δεν έψαχναν γαμπρό για να το παίξουν νοικοκυρές κι έτσι. Μα είναι ή είναι η ιδέα μου τόσο τραγικό να βλέπεις τέτοια στο facebook? Άντε κορίτσια και από βδομάδα θα κάνω διαγωνισμό φρικασέ…! Ήμαρτον……
Αντε και καλή Ανάσταση να έχουμε!

7 σχόλια:

  1. Καλή ανάσταση και σε σένα Aerlyn0204...

    Κάθε τι άψυχο που μπορούμε να χειριστούμε, εξαρτάται απο εμάς στο αν το αξιοποιούμε ορθά η μή...

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εγώ αισθάνομαι λίγο εξωγήινη που δεν έχω facebook
    αλλά το βρίσκω χαριτωμένο να μοιράζεται κανείς την καθημερινότητά του, ακόμη και με αυτό τον τρόπο!
    είναι ένας τρόπος έκφρασης ακόμη και το φρικασέ!!!! γιατί όχι; Χρόνια πολλά Aerlyn :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγω εχω γινει tag σε γεμιστα. Μαλλον πιπερια ημουν, αυτο μ αρεσει. Αλλα τι να πεις? Εδω υπαρχουν άλλα χειροτερα. Οι αναρτησεις με τις μαγειριτσες κ τους οβελιες μας μαραναν?? Στο χωριο μου λενε "ο,τι φανει του Λολοστεφανή"!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ elt Με βρισκεις συμφωνη γενικα, αν και δεν τιθεται θεμα "λαθους"... Φιλια!

    @ on the loose Να μην νιωθεις εξωγηινη,δεν χανεις και τιποτα...Εγω παλι το βρισκω καπως να μοιραζεσαι τοση καθημερινοτητα με τοσο κοσμο...

    @ Ανωνυμος Το οτι εχεις κανει εσυ tag σε πιπερια γεμιστων δε λεει και τπτ...Εσυ δεν πιανεσαι :Ρ Προφανως και υπαρχουν χειροτερα αλλα το blog μου εχει ελαφρυ χαρακτηρα, ασχολειται με χαζες λεπτομερειες που σε καποιος κανουν τη διαφορα...Τα σοβαρα τα αφηνω για τους αλλους :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. και γω έφτιαξα πολλά φέτος αλλά όχι εικόνες δεν τα έβγαλα ούτε για προσωπική χρήση!!

    κάνε με add με το mail γιατί είχα προσπαθήσει να σε βρω αλλά μάλλον δεν τα κατάφερα!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Για προσωπικη χρηση εφτιαξα κι εγω!!

    Αυτο με το mail που μου λες τι ειναι?! Δεν εχω ιδεα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θα βάλεις το mail μου στην αναζήτηση του facebook και θα με βγάλει ως αποτέλεσμα :)

      Διαγραφή