Πέμπτη, 1 Μαρτίου 2012

Όνειρο ήτανε... (Vol.8)


Έκανε ψύχρα εκείνη τη νύχτα…Έβαλε το μπουφάν της και βγήκε λίγο έξω από το σπίτι. Κοίταξε ψηλά τον ουρανό, αγνόησε το φεγγάρι που ήταν λεπτό σαν φλούδα από νύχι και στάθηκε στα αστέρια…Έλαμπαν όλα μαζί τόσο όμορφα…Είχε να δει τόσο γεμάτο ουρανό από το καλοκαίρι που είχε πάει στο εξοχικό της διακοπές…Και τώρα ήταν διακοπές, αλλά χειμώνας στο βουνό που δεν πολυσυμπαθεί. Εκείνο το μέρος της θυμίζει πάντα εκείνον τον εφηβικό έρωτα που δεν εκπληρώθηκε ποτέ. Θυμήθηκε εκείνο το βράδυ που την είχε στην αγκαλιά του στα σκαλιά του γηπέδου του μπάσκετ στο παλιό σχολείο. Καλοκαίρι και ο ουρανός ήταν τόσο καθαρός όσο και εκείνο το βράδυ. Κοιτούσαν τα φωτάκια από τα άλλα χωριά που άστραφταν στη νύχτα. Έτεινε το χέρι του και της είπε πως εκείνο το χωριό με τα πιο πολλά φώτα ήταν η Σ. Άχρηστη πληροφορία! Χαζομάρα για να “ρίξεις” ένα κορίτσι όμως δεν είχε καταλάβει ότι εκείνη είχε ήδη “πέσει”! Μόνο η αγκαλιά του της έφτανε τότε. Τα σκέφτηκε τώρα όλα αυτά -και άλλα- από εκείνη τη νύχτα με χαμόγελο νοσταλγίας στην παιδικότητα που είχε τότε…Είχε ακόμα φυλάξει το γράμμα που της είχε γράψει και τη φωτογραφία του που της είχε χαρίσει…Ήταν μια όμορφη νοσταλγική βράδια που όμως έλαβε τέλος όταν την φώναξαν μέσα οι γονείς της για να φάνε όλοι μαζί…Αποχαιρέτησε τα αστέρια με ένα χαμόγελο και μια υπόσχεση ότι θα επιστρέψει σύντομα ξανά…

5 σχόλια:

  1. Εχεις δικιο κοριτσακι μου...Σε ποιον αρεσαν ολα αυτα?Περιουσιες και ομορφα κτηρια καταστραφηκαν και ανθρωποι εμειναν ανεργοι στα καλα καθουμενα απο τα μαγαζια που καηκαν...Λες και κερδισαμε τιποτα ετσι...

    Αυτό το δικό σου σχόλιο διάβασα σε μια ανάρτηση κι αναρωτήθηκα με το συμπάθιο. Καλά απο το κλάμα και την αγωνία που έβγαζε αυτό το κορίτσι με το κείμενό της, εσύ βρήκες να κλάψεις για τα κτίρια που κάηκαν...και δεν κερδίσαμε τίποτα (λες εσύ)

    Δηλαδή ΕΣΥ τι Ευαγγελίζεσαι; Απο τον καναπέ θα είναι καλήτερα;
    Συγνώμη για το πικρόχολο σχολιό μου, αλλά είμουνα νιός και γέρασε ακούγοντας τέτοια αστειάκια.

    ΥΓ
    Δεν είμαι ανώνυμος. Στη διάθεσή σου το email μου για να μου τα ψάλεις κι εσύ
    studiogamou@yahoo.gr
    www.studiogamou.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν διεγραψα το σχολιο αυτο γιατι ειμαι ευγενικο ατομο. Εκτος οτι δεν εχεις τιποτα να πεις για το blog μου,ασχολεισαι και με τα σχολια μου σε αλλα blog. Δεν προκειται να σου στειλω mail για να συνεχισω τη διαφωνια μας.Το μονο που θα πω ειναι οτι δεν ξερεις εαν ειμαι στον καναπε και αγωνιζομαι ή αν βγηκα στο δρομο να διαμαρτυρηθω χωρις να καψω ή να σπασω τιποτα. Γιατι δεν με ξερεις. Δεν εκλαψα μαζι με το κοριτσι αυτο,απλα συμμεριστηκα την αναγκη για αγανακτηση για τα επεισοδεια. Και το θεμα τελειωνει εδω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν υπάρχει λόγος διαφωνίας... τα δάκρυα άλλωστε στέρεψαν, οι καταστάσεις δεν θέλουν κλάματα αλλά πράξεις δυνατές!!
    Aerlyn καλή μου τι να πω για τον ανεκπλήρωτο έρωτα... τα έχουμε πει νομίζω...
    μου άρεσε πολύ όμως αυτή η νοσταλγία!!

    Υγ. Εγώ παρακαλούσα για διακοπές στο χωριό! Χιόνιζε κιόλας!! Αλλά δεν μ'άφησαν! Ελπίζω παρόλα ταύτα εσύ να πέρασες καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλη μου φιλη ποσο αγαπω αυτα που γραφεις. Υπο αλλες συνθηκες δεν θα με ελκυε η επιστροφη στο παρελθον αλλα εσυ γραφεις τοσο γλυκα, τοσο αδολα. Αυτο το κοριτσακι νομιζω ζει ακομα μεσα στην καρδια σου. Και ειναι τοσο υπεροχο αυτο!

    Την αγαπη μου την ειλικρινη.

    Υ.Γ. Δεν μου ξεφευγει φυσικα που ερχεσαι και μου σχολιαζεις μια μια τις παλιες μου αναρτησεις ενω εχω προχωρησει σε αλλες. Το εκτιμω τοσο πολυ αυτο. Και χαιρομαι που με επισκεπτεσαι! Σε ευχαριστω για τις μικρες χαρες που μου δινεις! Να μου εισαι καλα! Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Sweet Truth Ε καλα δεν ειναι και ανεκπληρωτος ερωτας ακριβως!!Μια εφηβικη περιπετεια ας πουμε...Χαιρομαι που σου αρεσε!! Τα φιλια μου!

    @Αλχημιστης Χαιρομαι πολυ που σου αρεσουν αυτα που γραφω!Ναι ζει αυτο το κοριτσακι ακομα αν και το χανω ποτε ποτε,ειναι ωραιο που το βρισκω συχνα :)
    Επειδη δεν μπορω να μπαινω συχνα στο ιντερνετ,σε διαβαζω οσο πιο πολυ μπορω!Κι εγω χαιρομαι που σε επισκεπτομαι,γραφεις πολυ ομορφα :) Χαιρομαι που σου δινω μικρες χαρες!! :):) Φιλια πολλαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή