Πέμπτη, 29 Μαρτίου 2012

Εναλλακτικός τρόπος κίνησης


Έχω λιώσει στις πιλάτες εδώ και 3 μήνες περίπου. Τώρα όμως που επιτέλους έφτιαξε ο καιρός έχουμε αρχίσει το ποδήλατο εντατικά μπας και δούμε φως! Είμαστε αρκετά κοντά στο Πάρκο Αντώνη Τρίτση οπότε ο στόχος είναι να πηγαίνουμε σχεδόν καθημερινά ως εκεί και να κάνουμε και καμιά διαδρομή μέσα…Το καλό με τον δήμο που μένω είναι ότι έχουν κάνει τη μισή απόσταση ως εκεί ποδηλατόδρομο και αντί για άσφαλτο κάποια κομμάτια έχουν σαν πλάκες που μου θυμίζει πολύ Παρίσι -το οποίο είναι σχεδόν όλο έτσι. Είμαι πολύ χαρούμενη γι’ αυτό. Είμαι ήρεμη και χαλαρή χωρίς να φοβάμαι ότι θα με στριμώξει κανένας μαλάκας ταρίφας όπως έτυχε μια μέρα και πήγα να σκοτωθώ…Ωραία λοιπόν, τώρα που φτιάξατε τον -μισό- δρόμο ως εκεί ήρθε η ώρα να φτιάξετε και λίγο το Πάρκο…Είναι πολύ κρίμα να είναι όλα τοοοσο απεριποίητα…Μαζεύει πολύ κόσμο εκεί και είναι πραγματικά πολύ ήρεμα μακριά από τη φασαρία του δρόμου και το καυσαέριο. Με δεδομένο ότι μένω στη χειρότερη γειτονία του Δήμου Ιλίου εκεί πραγματικά ηρεμώ…Με τη λιμνούλα και τις παπίτσες να χαζεύω, γίνομαι και πάλι παιδί…! Πηγαίνω για τη γυμναστική της υπόθεσης αλλά νομίζω βοήθα και στην ηρεμία μου κάπως…Γυρίζω σα να είμαι ξεκούραστη κι ευτυχισμένη…Χαίρομαι που έχω μια τέτοια “ανάσα” κοντά μου. Κι ας με ενοχλεί που δεν το προσέχουν τόσο όσο θα έπρεπε…Keep cycling λοιπόν!

3 σχόλια:

  1. Καιρό έχω να κάνω βόλτα στο πάρκο Τρίτση... κανα μήνα το λιγότερο!
    Είναι και μακριά τι να κάνεις πρέπει να πάρω λεοφωρείο και δεν θυμάμαι που ακριβώς να κατέβω! :P
    Θα ξαναρχίσω όμως να ρχομαι... μου αρεσει πολύ πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να είχαμε κι εμείς εδω πάνω ένα πάρκο ανάλογο... Το μόνο που έχουμε είναι η παραλία, αλλά εδώ και κανα 2 χρόνια μας κάνουν έργα ανάπλασης και είναι κομμένη στη μέση...
      Πρέπει να αρχίσω κι εγώ να κάνω γυμναστική και ποδήλατο γιατί με παραμέλησα τελευταία...

      cheers!

      Διαγραφή
  2. @Sweet Truth Να κατεβεις ειναι πολυ ομορφα και το ξερεις :):)

    @elt Να κανεις γυμναστικη οσο μπορεις...Εγω νιωθω πολυ καλυτερα ηδη :) Ξεκινα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή