Παρασκευή, 27 Ιανουαρίου 2012

Ψυχαναγκασμοί...και πάλι


- Γιατί βάζεις το Ψ πίσω από το Κ?
+ Γιατί έτσι μου αρέσει να είναι…
- Μα αφού ακόμα τα χρησιμοποιείς και παιδεύεσαι βάλε βγάλε…
+ Δεν παιδεύομαι…
- Αφού κάνεις διπλό κόπο…
+ Εμένα έτσι μου αρέσει…
- Αφού το βλέπω ότι κάνεις διπλό κόπο…
+ Αφού εμένα έτσι μου αρέσει να το κάνω…
- Ναι αλλά πραγματικά ταλαιπωρία είναι έτσι…
+ Ναι αλλά πραγματικά εγώ ΕΤΣΙ θέλω να το κάνω…

Συμπέρασμα : Αφήστε τον ψυχαναγκαστικό στη δουλειά του… Δεν θα βγάλετε άκρη… Η κοινή λογική λέει κάτι, ο ψυχάκιας την αναιρεί! Είμαι κι εγώ ψυχάκιας και ξέρω.

4 σχόλια:

  1. χαχαχα! Τι γραφεις παλι βρςε ψυχαναγκαστικο πλασμα? Μηπως χρειαζεσαι διακοπες? Επειγοντως? χαχαχα!!! Σμουουουουουτς! Φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η ωρα της μαλακιας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αφήνω τους ψιχαναγκασμούς να κάνουν ότι θέλουν!! Το έχω πάρει απόφαση ότι δεν μπορώ να τους αλλάξω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Αλχημιστη Το ξερω ακουγεται καπως αλλα ειναι υπαρκτος διαλογος αν και οχι ακριβως ετσι! Οσο για διακοπες που λες χρειαζομαι τη μοναξια μου εστω και για λιγο...Μονο αυτο...
    Φιλια πολλα!!!

    @Ανωνυμος Να μην διαβαζεις αμα γραφω μαλακιες.Ευχαριστω.

    @Sweet Truth Κι εγω τους αφηνω καλη μου! Αλλοι δεν τους καταλαβαινουν!Εγω ομως καταλαβαινω τους αλλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή