Τετάρτη, 27 Ιουλίου 2011

Πωλείται...


Όταν μετακόμιζε η Ρέιτσελ από το σπίτι για να συγκατοικήσει η Μόνικα με τον Τσάντλερ είπαν ότι είναι το τέλος μιας εποχής και γι’ αυτό έκλαιγαν τόσο (end of an aera)…Εγώ πουλάω το πρώτο μου αυτοκίνητο και με ενοχλεί πολύ…Τόσο που το ξέρω ότι όταν το παραδώσω θα κλάψω πολύ…Και όταν μετακόμισα έκλαψα βέβαια αλλά τώρα είναι άλλο…
Με το αυτοκίνητο αυτό έχω περάσει τη μετακόμισή σου, πολλά φιλιά, αγκαλιές, συγκινήσεις, πάθη, έρωτες, χωρισμούς, ταξίδια, εκδρομές, βόλτες με παρέες ή χωρίς και άλλα πολλά… Κλείνει λοιπόν μια εποχή 8 ετών ακριβώς από τότε που το οδήγησα για πρώτη φορά (παρά 2 μήνες)…Και είναι περιττό να πω πόσο το αγαπάω αυτό το αυτοκίνητο…Και ήταν το πρώτο και το τελευταίο αυτοκίνητο στο όνομά μου με άδεια κυκλοφορίας κατα-δική μου. Το νέο αμάξι είναι μισό μισό…Τι να λέει?! Starlet δεν είναι… Άντε τώρα θα γίνεις ένα αγνώριστο αγωνιστικό…Καλές προσπεράσεις…!

4 σχόλια:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=pAbK00sfZNE&feature=related

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ολα καποτε τελειωνουν. Ας ελπισουμε οτι ερχονται αλλα καλυτερα! Δν μας ειπες μονο τι ειν το επομενο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θέλω κι εγώ!!!! ακόμη αυτό το πρώτο αυτοκίνητο δεν το έχω αποκτήσει, ούτε καν το δίπλωμα.... αλλά που θα πάει θα τα αποκτήσω αμφότερα!
    Καλορίζικο το καινούριο!! Κι ας είναι μισό-μισό!!
    Φαντάζομαι θα έχει και περισσότερο χώρο για το μωράκι!!! :P
    Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @kitrino30fyllo Οχι καλε δεν πουλαω και το σπιτι μου!!!!! :Ρ

    @Ανωνυμος Ολα τελειωνουν ναι,απλα ηταν αλλες οι προοπτικες μας γι'αυτο το αμαξι,που μαλλον δεν θα το "εχανα"...Γι'αυτο μου κακοφανηκε τωρα...Τα καλυτερα ηρθαν και ειναι ενα ολοκαινουριο Opel Meriva :)

    @Sweet truth Ολα θα ερθουν καλη μου με τη σειρα τους...Με το καλο να τα αποκτησεις αμφοτερα!!
    Ευχαριστω για τις ευχες και ναι ολο αυτο εγινε για να χωραει και το μωρακι!!!Οποτε ειναι αρκετα ευρυχωρο!
    Φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή