Τρίτη, 28 Ιουνίου 2011

Τι ανακύκλωση κάνεις?

Σήμερα το πρωί πήγα στην εφορία για δουλειά της εταιρείας μου. Δούλευαν κάποιοι εκεί παρ’ όλη την απεργία. Ανεβαίνοντας
την κεντρική σκάλα είχε έναν “κάδο” της Αφής για ανακύκλωση των μπαταριών. Μου έκανε εντύπωση που φευγαλέα είδα και κάτι πλαστικό μέσα και κοντοστάθηκα να δω τι ακριβώς ήταν. Εκεί θύμωσα πολύ. Είχε μέσα και πλαστική συσκευασία από σοκολάτα ή γκοφρέτα δεν ξέρω… Καλά είναι τελείως καραγκιόζης αυτός που το έκανε ή δεν είναι? Εγώ είμαι πάλι η παράλογη πείτε μου? Δεν ξέρω πώς να το χαρακτηρίσω αυτό σαν πράξη… Ανευθυνότητα? Τσαπατσουλιά? Αδιαφορία? Δεν ξέρω, δεν ξέρω… Νευριάζω και τώρα που το θυμάμαι και γράφω αυτό το ποστ.Αυτή τη γυφτιά, εν πάση περιπτώσει, μόνο στην Ελλάδα τη βλέπεις πουθενά αλλού…
Τεσπα δεν ξέρω γιατί με πείραξε τόσο… Ίσως γιατί η παιδεία του Έλληνα φαίνεται από πολλά πράγματα τελικά… Και μετά μου λέτε γιατί δεν πιστεύω ότι θα αλλάξει κάτι σε αυτή τη χώρα…Γιατί άραγε…?

4 σχόλια:

  1. Η ανευθυνότητα είναι παντού καλή μου μην το ψάχνεις, και πίστεψέ με δεν έχει νόημα να εκνευρίζεσαι και να συγχύζεσαι, εκείνοι άλλωστε που πράττουν έτσι θα τα βρουν μπροστά τους όλα τα λάθη, μικρά και μεγάλα!

    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μακαρι να τα βρουν μπροστα τους.Αλλα και αυτο να γινει παλι μυαλο δεν θα βαλουν...Δυστυχως..

    Φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. κ τώρα ερώτηση κρίσεως! γιατί μ αυτή τη βλακεία, αντί να ευθυμήσεις, εσύ σπάστηκες? Κ το ρωτάω αυτό γτ η βλακεία είναι παντού γύρω μας! Ακόμη δν την συνήθισες? Ε? Χαμογελάστε, είναι μεταδοτικό...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγω δεν μπορω να γελαω με οτι μλκ κανει ο καθε ενας.Εσυ που το βρισκεις αστειο μπορεις να γελασεις,τυχερος εισαι.Εγω που δεν το βρισκω καθολου μα καθολου αστειο δεν γελαω...
    Και οχι καποια πραγματα δεν συνηθιζονται με τιποτα...Μου τη δινει αυτη η γυφτια που μας περιβαλλει...
    Χαμογελαστε για κατι αλλο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή