Τετάρτη, 15 Ιουνίου 2011

Αγανάκτησα κι εγώ!

Διάβαζα σε ένα από τα γνωστά blogs πριν λίγο ένα άρθρο που αναφερόταν στον σύγχρονο άνεργο. Έλεγε ότι δεν είναι ανήμπορος απλά ότι είναι άνεργος. Και σαν άνεργος μπορεί να πηγαίνει στις συγκεντρώσεις των λεγόμενων αγανακτισμένων να διαμαρτυρηθεί. Επίσης έλεγε να μην κλαίγεται και να θεωρεί το άτομό του δυστυχισμένο στα όρια της κατάθλιψης επειδή είναι άνεργος. Γιατί υπάρχουν οικογένειες που έχουν παιδάκια στο νοσοκομείο. Εκείνοι τι πρέπει να κάνουν δηλαδή να αυτοκτονήσουν? Εμείς που έχουμε την υγειά μας, Δόξα το Θεό να λέμε και να σκέφτεται ότι υπάρχουν και πάρα πολλοί άλλοι στη θέση του που μπορούν όλοι μαζί διαμαρτυρόμενοι να καταφέρουν κάτι άμα θέλουν.
Εγώ εννοείται πως συμφωνώ με την παραπάνω άποψη, απλά δεν θεωρώ ότι θα αλλάξει κάτι με όλα αυτά. Σήμερα απεργεί το σύμπαν και έχουν χυθεί όλοι στην Αθήνα με το κέντρο να παραλύει. Καλά κάνουν. Απλά πραγματικά δεν θα αλλάξει κάτι. Θα τους δουν οι Έλληνες κυβερνώντες. Θα τους δουν και οι Ευρωπαίοι. Και? Θα πάψει να χρωστάει η Ελλάδα? Θα μας λυπηθούν? Τίποτα από όλα αυτά δεν θα γίνει. Ότι μέτρα θέλουν να περάσουν θα τα περάσουν και την Ελλάδα θα την εκμεταλλευτούν στο έπακρο οι ξένοι επενδυτές. Κι εμείς θα σκύβουμε πάλι το κεφάλι. Γιατί με 2-3 διαδηλώσεις μαζικές και με 100 των “αγανακτισμένων” δεν θα αλλάξει τίποτα παιδιά…Και αυτό είναι θλιβερό…
Κλείνοντας ήθελα να αναφερθώ σε όλους εκείνους που κατηγορούν τον νυν πρωθυπουργό της χώρας, γιατί είδα κάτι στο f/b και έχω εκνευριστεί πολύ. Έχω να πω λοιπόν να το βουλώσουν και να κάτσουν στα αυγά (εγώ είμαι της παλιάς σχολής και γουστάρω να το γράφω με “υ”) τους γιατί όποιος μαλάκας και να ήταν σε εκείνη την καρέκλα τα ίδια θα έκανε. Ας μην προσωποποιούμε λοιπόν την κατάσταση. Δεν φταίει ο Γιωργάκης για το χάλι της Ελλάδας σήμερα. Φταίνε όλοι τοοοοσα χρόνια τώρα που έκαναν του κόσμου τις ρεμούλες και τα σκάνδαλα (βατοπέδι, siemens, κτλ). Συμφωνώ ότι είπε μαλακία ο Πάγκαλος, εννοείται ότι ΔΕΝ τα φάγαμε όλοι μαζί, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι φταίει μόνο όσοι είναι εκεί πάνω τώρα. Από το 1990 και μετά έχει κοιτάξει κανείς τι έχει γίνει? Στους Ολυμπιακούς αγώνες είδε κανείς πόσα φάγανε? Από το χρηματιστήριο είδε κανείς πόσα φάγανε? Όλοι τα ίδια σκατά είναι. Οπότε ας μην ξέρουμε μόνο να κατηγορούμε τον εύκολο στόχο…

6 σχόλια:

  1. Δεν διαφωνώ ούτε σε τελεία...

    Απλά έχουμε τον αρπακολισμό και την προχειρότητα μέσα μας ποτισμένο σαν λαός και δεν βλέπουμε πέρα απο την μύτη μας...

    Φιλιά πολλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν φανταζεσαι ποσο χαιρομαι που συμφωνουμε....

    Την κομπινα,την απατη και τη δοξα εχουμε μεσα στο DNA μας ποτισμενο...Τοσο πολυ οσο κανενας αλλος λαος...Δυστυχως..

    Φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συμφωνώ σε όλα καλή μου εκτός από ένα, δεν πάνε μόνο όσοι δεν δουλεύουν στις συγκεντρώσεις, πάνε και άνθρωποι που έχουν χάσει πολλά από τις αποφάσεις, πάνε άτομα της ηλικίας μου που το μέλλον μας ενδέχεται από θολό ως τυφλό, με λιγότερα από 500 ευρώ και ελάχιστες πιθανότητες συντάξεως...
    Δεν λέω σίγουρα πως θα αλλάξει κάτι, πιθανότατα δεν θα αλλάξει, αλλά τουλάχιστον δεν καθόμαστε στα αυγά μας και τους πιέζουμε λίγο όλους εκείνους, όχι μόνο τον Γιωργάκη, τους δείχνουμε πως μας ενοχλούν και μας νοιάζουν οι αποφάσεις τους, αντιστεκόμαστε λίγο δεν μπαίνουμε στην ουρά για να μας πάνε πιο εύκολα και πιο γρήγορα στην γκιλοτίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μα εγω δεν ειπα οτι πανε μονο οσοι ειναι ανεργοι στις διαδηλωσεις αυτες!Απλα αναφερομαι στην δηθεν "απελπησια" του ανεργου.Δηλαδη το ποστ σε εκεινο το blog αναφεροταν στον ανεργο,κι εγω συφμωνησα με την περιπτωση αυτη.
    Εννοειται οτι πανε και παιδια της ηλικιας σου και καλα κανουν και πανε ολες οι ηλικιες και δεν καθονται στα αυγα τους...Και πιο πολυ καλα κανεις εσυ και δεν χανεις τις ελπιδες σου και πιστευεις οτι κατι θα αλλαξει...Εγω που εχω δει λιγα παραπανω ας πουμε δεν πιστευω οτι θα αλλαξει τιποτα...Προς το καλυτερο και αμεσα εννοω... Οσο και να αντισταθεις...Μια φορα εγινε το Πολυτεχνειο...
    Κι ομως κι εγω αν μπορουσα να στεκομαι εκει θα πηγαινα καποια απογευματα.Κι εμενα με ενοχλουν ολα αυτα απλα ειναι λιγο δυσκολο στην κατασταση μου να διαδηλωνω. Αν μου δοθει η ευκαιρια να το κανω μετεπειτα θα το κανω κι εγω...Εστω και ας μην αλλαξει τιποτα...Να ειμαι ενταξει με τον εαυτο μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σαν πολυ να συμπαθεις τον Jeffrey! Αυτον τον ανυπαρκτο πολιτικο μπαμπουινο, που δεν ειναι ουτε μια τριχα απ τα αρχδ του πατερα του! Κ δεν ειναι ολα ετσι οπως τα λες! Δεν ειναι ολα προδιαγεγραμμενα! Θεματα πολιτικων χειρισμων ειναι. Οταν βεβαια σε κυβερναει ενας Αμερικανοεβραιος, τι να περιμενεις?! Αυτα, κ φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτη ειναι η γνωμη μου! Φυσικα ο καθενας μπορει να εχει τη δικη του...
    Συμφωνω απολυτα στο οτι δεν ειναι ουτε μια τριχα απ τα αρχδ του πατερα του ωστοσο...
    Φιλιααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή