Πέμπτη, 9 Ιουνίου 2011

Εντυπώσεις δύο γάμων (κακές)

Λοιπόν δεν ξέρω αν διαφωνεί κανείς αλλά ένας είναι ο Μουζουράκης…Δεν μπορείς αγόρι μου να τον αντιγράψεις! Απλά δεν μπορείς! Μάθαμε τώρα όλοι οι κακάσχημοι και με την αραίωση στο κεφάλι, αφήνουμε μαλλί σαν τον Μουζουράκη…Το έκανε εκείνος, του πάει, είναι πολύ όμορφος, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι σου πάει κι εσένα…Οπότε κοίτα να το ξυρίσεις καλύτερα…
****
Κοπελιά άμα έχεις 40 μέτρα κώλο και περιφέρεια, μην τον κουνάς στην πίστα σα να είσαι με τα μισά του μισού των κιλών που κουβαλάς…Όχι δεν είμαι ρατσίστρια και δεν έχω κανένα πρόβλημα με τους χοντρούς και τις χοντρές, αλλά ρε παιδί μου, μου χαλάνε την αισθητική πώς να το κάνω τώρα…? Άμα είναι άδεια η πίστα, είσαι 1.50 ύψος και 90 κιλά και χορεύεις μόνη σου, με τον παρτενέρ σου, αναγκαστικά ΟΛΟΙ θα κοιτάνε εσένα…Και νιώθεις ωραία με αυτό ε??? Εγώ λυπήθηκα που όλοι γελούσαν μαζί σου, όμως εγώ γέλασα πιο πολύ γιατί μου θύμησες αυτό :
****
Όταν φοράς ένα παπούτσι 15 πόντους και δεν μπορείς καλά καλά να περπατήσεις μην περιμένεις και να χορέψεις και πάνω σε αυτό έτσι? Άμα δεν το ‘χεις τι το θες το ρημάδι το 15ποντο? Δηλαδή οι άλλες που φοράνε ένα ίσιο μετά στο γλέντι είναι χαζές? Και μετά κατηγορείς τον τύπο που σε πάτησε και γύρισες το πόδι σου και έκλαιγες…Τρέχαμε όλοι να βρούμε πάγο…Ε ρε κοπελιά άμα δεν σε πάταγε κάποιος, θα το γύριζες μόνη σου το πόδι έτσι όπως το πήγαινες…
****
Προς τον κ.κ. Dee Jay : Σε ένα γλέντι γάμου πρώτα βάζουμε τα τραγούδια της νύφης και μετά τα νησιώτικα ή ότι άλλο…Επίσης βάζουμε και κανένα τσιφτετέλι κανένα ζεϊμπέκικο…Καλύτερο πρόγραμμα θα έκανα εγώ που δεν το ‘χω σπουδάσει κιόλας…
****
Άντε και στα δικά σας οι ελεύθεροι...!!!

2 σχόλια:

  1. Γάμοι διαβάζω... εντάξει όσο άσχημα και να ήταν γάμος ήταν μακάρι να είναι ευτυχισμένο το ζευγάρι!!
    υγ. σίγουρα θ;α έκανες καλύτερο πρόγραμμα! και γω το χω πει πολλές φορές αυτό σε διάφορες δεξιώσεις...!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ε καλα εννοειται οτι με το που ειναι γαμοι ειναι κατι πολυ πολυ ευχαριστο...Απλα καταγραφω τα αρνητικα σχολια των γαμων που ειναι και άλλα, αλλά τεσπα!!!
    Τα ζευγαρια εννοειται επισης οτι ευχομαστε να ειναι παντα αγαπημενα κι ευτυχισμενα!

    Υ.Γ. Κι εγω το εχω πει σε πολλους γαμους αλλα σε εκεινον ηταν το κατι αλλο...!!!
    Φιλιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή