Τετάρτη, 2 Μαρτίου 2011

Λίστες


Άμα δεν έχεις τι να κάνεις και έχεις φρικάρει στο σπίτι κάνεις και καμία λίστα να περνά η ώρα…Σίγουρα είναι και άλλα που θα μπορούσα να γράψω αλλά δεν τα έχω στο μυαλό μου τωρα!
Αγαπημένος ήχος από μουσικό όργανο
-Πιάνο
Αγαπημένη γεύση
-Σοκολάτα
Αγαπημένη μυρωδιά από λουλούδι
-Γιασεμί
Αγαπημένο λουλούδι
-Ορχιδέα
Αγαπημένο βιβλίο
-Illuminati
Αγαπημένη αφή
-Ύφασμα σατέν
Αγαπημένο τοπίο
-Θάλασσα (σε κάθε μορφή)
Αγαπημένη εποχή
-Άνοιξη
Αγαπημένη ώρα της μέρας
-Δύση του ήλιου το καλοκαίρι
-Μεσάνυχτα το χειμώνα
Αγαπημένο ρόφημα
-Σοκολάτα
Αγαπημένο τραγούδι
-Δεν είναι ένα!
Αγαπημένο ξένο άλμπουμ
-Division Bell – Pink Floyd
Αγαπημένο ελληνικό άλμπουμ
-Θάλασσα στη σκάλα – Β. Παπακωνσταντίνου
Αγαπημένο ζώο
-Άλογο
Αγαπημένο χρώμα
-Μαύρο
Αγαπημένο φαγητό
-Ρύζι με μοσχάρι
Αγαπημένη ταινία
-Νονός Ι
Αγαπημένο soundtrack
-Τραγούδια της ταινίας Moulin Rouge
-Μουσική της ταινίας Forest Gump



Υ.Γ. Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω ασχοληθεί με το μπλογκ τόσο καιρό γιατί ήμουν κρεβατωμένη, ελπίζω να επιστρέψω δυναμικά με τον καιρό…

2 σχόλια:

  1. Ενδιαφέρουσα λίστα...

    Συμφωνούμε στα μισά...

    Περαστικά...

    ΥΓ Μας έλειψες ρε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κι εμενα μου λειψατε αλλα αυτο το μωρακι θελει θυσιες τελικα! Ο Μαρτης ειναι ο μηνας μου οποτε θα ειμαι καλα ελπιζω απο εδω και περα :)
    Ουτε καν καλο μηνα δεν ευχηθηκα...φαντασου...
    Χαιρομαι που συμφωνουμε εστω και στα μισα και χαιρομαι ακομα πιο πολυ που τη βρηκες ενδιαφερουσα και οχι χαζη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή