Κυριακή, 20 Μαρτίου 2011

Πανσέληνος...


Ναι εντάξει εγώ νόμιζα ότι ήταν την Παρασκευή η πανσέληνος…Έτσι κι αλλιώς ήταν πολύ γεμάτο το φεγγάρι ήταν εύκολο να μπερδευτείς!
Τέλος πάντων μιας και ήταν χτες τελικά η πανσέληνος και μιας και τελείωσε και η ταινία νωρίς, αποφασίσαμε να πάμε με ακόμα ένα ζευγάρι βόλτα για να απολαύσουμε την πανσέληνο στις 12.30 το βράδυ στο Λυκαβηττό. Μόνο που την ίδια ιδέα την είχαν και άλλοι 100 καγκουρες που πήγαν εκεί μπακουροπαρεες να βάζουν μουσική στο τέρμα και να ενοχλούν όλους τους άλλους. Τα ζευγαράκια φυσικά δεν έλειπαν αφού ήταν άπειρα όλων των ηλικιών. Εμείς ανεβήκαμε με τα πόδια όλα τα σκαλάκια μέχρι επάνω το εκκλησάκι. Θυμήθηκα τότε που είχα πάει για πρώτη φορά εκεί πάνω πριν τόσα χρόνια…Πόσο όμορφα ήταν…Πόσο ερωτευμένη ήμουν…Και ας μην είχε πανσέληνο τότε…Έβλεπες όλη την Αθήνα σε χιλιάδες φωτάκια και τα αμάξια από τόσο ψηλά σα να είναι μυρμήγκια! Αθεράπευτα ρομαντική ε? Όχι σαν τη χαζή τη φίλη μου που την πήγε το αγόρι της σε - Αυγουστιάτικη κιόλας - πανσέληνο και τον ρώτησε με το που πήγαν ποτέ θα φύγουν! Εγώ θα μπορούσα να κάθομαι όλο το βράδυ απλά να κοιτάω το φεγγάρι και να μη λέω τίποτα…Όπως και χθες…Όλοι μιλούσαν κι εγώ ήμουν σε άλλη διάσταση νομίζω…Δεν ξέρω γιατί με μαγεύουν αυτά τα θεάματα…Ειδικά κάτι φορές που βγαίνει η πανσέληνος κιτρίνη και τεράστια πριν προλάβει να ανέβει ψηλά στον ουρανό και νομίζω θα πέσει πάνω μας…!
Το παρακάτω τραγούδι είναι αφιερωμένο σε όλους όσους είναι ή υπήρξαν ρομαντικά ερωτευμένοι…!

2 σχόλια:

  1. Και γω την πάτησα την παρασκευή.Γυρνούσα σπίτι και είδα το φεγγάρι πολύ γεμάτο.Ένιωθα και γεμάτος και ξεγελάστηκα...αλλά τελικά έλειπε ενα κομματάκι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολλοι θα την πατησαμε την Παρασκευη...!
    Το κομματακι που ελειπε ηταν αθεατο με γυμνο ματι μαλλον γι'αυτο ξεγαλστηκαμε, οποτε never mind :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή