Κυριακή, 23 Ιανουαρίου 2011

Wait


Σήμερα το πρωί, με αφορμή ένα τραγούδι, έφερα στο μυαλό μου μια συμμαθήτριά μου από το Λύκειο που στην Β’ Λυκείου ήταν και διπλανή μου στο θρανίο. Στην τριήμερη που πήγαμε στην Β’ Λυκείου στην Θεσσαλονίκη έπαιζε μια κασέτα στο πούλμαν και είχε μέσα αυτό το τραγούδι:



Lying in my bed alone
and whispering your name,
Wonder where you are tonight
and do you feel the same,
letting my thoughts fly to where
you might be,
Sharing the secret that took you from me..

Heart is beating faster with
the memory of your touch
Try to ease this loneliness
I'm missing you so much
I'm with you when sleep comes
I find you in dreams
But wake to confusion
It's not as it seems

I´m waiting for you,
those words I still hear you say,
But it seems like a lifetime
since you went away,
These chains round my heart
and they´ll just wont let me feel,
Until you return I will never be free,
I hear you call - wait for me.

Do you still remember by the ocean,
Oh so blue,
As I looked into your eyes,
you said that you´ll be true,
The promises made
as we walked on the beach,
Like the moon and the stars
now so far out of reach.

I'm waiting for you
those words I still hear you say
But it seems like a lifetime
since you went away,
There's chains round my heart
and they just won't let me be
Until you return
I will never be free
I hear you call - Wait for me

Lying in my bed alone
and whispering your name
Wonder where you are tonight
and do you feel the same
Letting my thoughts fly
to where you might be
Sharing the secret
that took you from me
Είναι ένα από τα πιο αγαπημένα μου τραγούδια εκείνης της εποχής. Εκείνη η κοπέλα λοιπόν για κάποιο λόγο είπε φωναχτά ότι αυτό το τραγούδι ήθελε να ακούγεται την πρώτη νύχτα που θα βρισκόταν με τον εκλεκτό της καρδιάς της. Τα αγόρια άρχισαν να την πειράζουν και γενικά το κλίμα ήταν ευχάριστο γιατί τέτοια πειράγματα ήταν τότε αθώα και πονηρά ταυτόχρονα. Όχι τώρα που η κατάσταση έχει ξεφύγει και όλα συμβαίνουν από τη γυμνασιακή ηλικία χωρίς ίχνος παιδικότητας και αθωότητας… Σκεφτόμουν λοιπόν πόσο σημαντικά είναι κάποια πράγματα για μια κοπέλα που ένα αγόρι δεν θα σκεφτόταν ποτέ…Ο ρομαντισμός…Είναι ένα γεγονός που μια κοπέλα θα το θυμάται για μια ζωή, γιατί να μην το “ντύσει” λιγάκι όπως το έχει φανταστεί? Πολύ λίγα αγόρια είναι ρομαντικά και ευαίσθητα σε κάτι τέτοια. Η κοπέλα λοιπόν είχε τόσο δίκιο…Είναι ωραίο να πραγματοποιείς κάτι έτσι όπως ακριβώς το έχεις φανταστεί…Φυσικά και δεν ξέρω εάν το κατάφερε τελικά, αλλά τουλάχιστον το είχε ονειρευτεί κάπως…Ο ρομαντισμός στις μέρες μας έχει χαθεί κι εμένα οι φίλες μου μια ζωή με κορόιδευαν που είμαι της μουσικής, των κεριών και της καλής ατμόσφαιρας…Ε αυτό από το σχολείο το έχω και 10 χρόνια μετά από τότε, το έχω ακόμα…Και ούτε πρόκειται ν’ αλλάξει ποτέ! Το ότι δεν συμβαδίζω καθόλου σε αυτό το μονοπάτι του ρομαντισμού με κάποιους με ενοχλεί πολύ…Τουλάχιστον το παλεύω ακόμα! Όσοι λοιπόν θεωρείτε ότι είστε ρομαντικοί προσέξτε να μην το χάσετε ποτέ! Είναι ένα νέο ταξίδι κάθε φορά…
Αφιερωμένο με αγάπη στην Ρ. και σε όλη την Β’ Λυκείου 1999-2000 του 3ου Λυκείου!

3 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφο να έχεις αναμνήσεις... ειδικά ρομαντικές.
    μάλλον έχεις καταλάβει ότι και γω ανήκω στα ρομαντικά άτομα :)
    Αντε να μαζευτούμε πολλοί!! :Ρ
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν είσαι μια φορά ρομαντικός είσαι για πάντα... Ότι τι κι αν έχεις τραβήξει στην πορεία της ζωής σου...
    Όσοι κι αν σε πληγώσανε...

    Εγώ αντιθέτως έχω παράπονο απο τις γυναίκες ότι δεν είναι ρομαντικές..


    Το τραγούδι με γύρισε πολλά χρόνια πίσω...

    ΥΓ Ελπίζω να περάσατε όμορφα στην πόλη μου και να έχετε ΜΟΝΟ ευχάριστες αναμνήσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Sweet truth Ε ολοι οι ανθρωποι εχουν αναμνησεις και σιγουρα πολλες καλες...Και βεβαια το εχω καταλαβει για τον ρομαντισμο σου!Αντε να μαζευομαστε οντως! :)

    @ elt Ναι ειναι σαν το ποδηλατο!Δεν ξεχνιεται ο ρομαντισμος! :) Συμφωνω παντως...ειναι απο τα χαρακτηριστικα που δεν αυξομειωνονται ουτε αλλαζουν...
    Εσυ εχεις απο τις γυναικες,εγω απο τους αντρες! Ετσι ειναι αυτα!Κανεις δεν ειναι ευχαριστημενος!
    Το τραγουδι ειναι πολυ πολυ γλυκο κι εμενα μια δεκαετια πισω με πηγε μονο!! :)
    Υ.Γ.Πολυ ομορφη ηταν η εκδρομη στην πολη σου -δεν ηξερα οτι εισαι απο εκει!- και εγω τουλαχιστον εχω μονο ευχαριστα να θυμαμαι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή