Σάββατο, 8 Ιανουαρίου 2011

Stop the Greeklish now!!!


Πήγα και αγόρασα χθες ένα γνωστό περιοδικό (της τηλεόρασης, εβδομαδιαίο) 10 ευρώ που είχε μια κασετίνα με 4 CD του Βασίλη Παπακωνσταντίνου που πολύ αγαπάω χρόνια τώρα. Οικονομικό μου φάνηκε, έχει όλα τα γνωστά του τραγούδια μέσα, με ικανοποιεί πλήρως μπορώ να πω…!
Επειδή όμως στο αμάξι μου δεν θέλω να παίζουν αυτά τα cd για να μην χαλάσουν κιόλας, αποφάσισα να τα κάνω mp3 μέσω ενός προγράμματος, που είχα εδώ και χρόνια, οπότε να γίνουν σε ένα cd όλα και να τα ακούω χωρίς διακοπή…! Και ενώ τόσα χρόνια όλα έβαιναν καλώς με τον extractor μου, πάω τώρα να γράψω το όνομα “Βασίλης Παπακωνσταντίνου” στη θέση “Artist” και μου έβγαζε κινέζικα…Τα νεύρα μου!!! Σε πόσους έχω πει ότι σιχαίνομαι τα greeklish???? Μιλάμε μου γυρίζει το μάτι…Μετά από όλα τα καντήλια που έριξα ξεκίνησα να τα γράφω όλα έτσι…Και τα τραγούδια βέβαια…Ξέρετε πιο ήταν το χειρότερο ε? Ο Μπαγάσας…Ένα από τα αγαπημένα μου τραγούδια εμφανίζεται στο pc μου σαν “Mpagassas” ( Με “mp” όπως στα ελληνικά και με δυο s για να μην ακούγεται σαν ζ στα αγγλικά! Ή θα γράφεις σωστά Ελληνικά ή όχι!!!!)... Ήμαρτον σκέφτηκα…Κατάρα στα greeklish!!!! Αυτό έχω μόνο να πω!!!

4 σχόλια:

  1. Γκάντ ντέμετ!!!
    Νο μόρ γκρήκλης!!!
    Ενάφ ολρέντη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι πραγματικά πολύ εκνευριστικό!!
    Βέβαια στο fb δεν ξέρω γιατί αλλά το κάνω και γω! :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ειναι εκνευριστικο καλη μου! Να το αλλαξεις και στο fb!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή