Δευτέρα, 27 Δεκεμβρίου 2010

Παιχνίδια!


Μου αρέσει πάρα πολύ να παίζω διάφορα επιτραπέζια παιχνίδια. Μόνο που είναι παιχνίδια δεν είναι κανένας διαγωνισμός με χρηματικό ή άλλο έπαθλο! Ένα συμπέρασμα έβγαλα τελικά αυτές τις γιορτές…Ότι σε όλες τις παρέες θα υπάρχει ένας ΠΟΛΥ σπαστικός με τα επιτραπέζια!!!!
Σε όποια χειμερινή απόδραση αν κάνουμε με τους κουμπάρους μας πάντα θα πάρουμε μαζί επιτραπέζια. Στο Πήλιο, θυμάμαι, μετά το Taboo η Ι. τσαντίστηκε τόσο που μετά τον καυγά πήγε και κλείστηκε στο δωμάτιο! Σε όλες τις άλλες εκδρομές απλά τσακώνεται γιατί θέλει να κερδίζει και αλλάζει και τις οδηγίες σύμφωνα με ότι τη συμφέρει. Αλλά όμως θέλει να κερδίζει με το σπαθί της! Δηλαδή όταν παίζουμε αγόρια – κορίτσια, τα αγόρια (που κάνουν όλη την ώρα πλακίτσα) θέλει να παίζουν σοβαρά…Σωστά! Αλλιώς δεν έχει νόημα! Εγώ κουράζομαι να παίζω μαζί της γιατί εντάξει κι εγώ θέλω να κερδίζω αλλά δεν κάνω κι έτσι!!! Εμένα προσωπικά μου χαλάει η διάθεση πολύ με κάτι τέτοια σκηνικά…Ο σκοπός είναι να πάμε να περάσουμε καλά όχι να χαλάμε τις καρδιές μας…
Ο αδελφός μου, από την άλλη, παίζει σύμφωνα και με το κόμμα και την τελεία των οδηγιών…Τραγικός…Γιατί αυτός φωνάζει κιόλας…Σου δημιουργείται και ένας πονοκέφαλος κάπου στα μέσα του παιχνιδιού…Επίσης όταν παίζει Trivial θέλει να τον βοηθάνε και να είναι ελαστικοί ενώ εκείνος προσπαθεί να το αποφύγει. Εκεί ήταν και ο καυγάς των φετινών γιορτών. Φέτος απλά αποφάνθηκα ότι με τον αδελφό μου δεν παίζω ξανά επιτραπέζιο και ειδικά Trivial. Δεν θα μου σπάνε εμένα τα νεύρα!! Ζήτω η ψυχική μου ηρεμία!

4 σχόλια:

  1. Μου έχουν λείψει τόσο πολύ τα επιτραπέζια...
    Ζηλεύω ακόμα και τα σκηνικά που γράφεις...
    Δεν έχουμε την πολυτέλεια να παίζουμε επιτραπέζια με φιλικά ζευγάρια -ακόμα- λόγω των αρκετών υποχρεώσεών μας...
    Αλλά θα έρθει η ώρα...που θα πάει...

    Όσο για τα geek που θέλουν να παίζουν με το νι και με το σίγμα του κανόνα, νομίζω ότι έτσι πρέπει να γίνεται... αλλιώς γιατί υπάρχουν κανόνες;;;
    Προτεινόμενες λύσεις:
    α) Την επόμενη φορά που θα παίξεις με τον φωνακλά αδερφό σου, πάρε 30 λεπτά πριν ξεκινήσετε το παιχνίδι ενα panadol extra

    β) Για την κουμπάρα που τρελαίνεται άμα χάσει, βρείτε ένα βραβείο -για τους χαμένους- που θα μετριάζει κατά πολύ την στεναχώρια της...

    Καλημέρααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαχαχα!!! Στην α) λυση δεν φτανει ενα panadol σε μενα,πρεπει και ο αδελφος μου να παρει κανα ηρεμιστικο!!! Η λυση β) ειναι πολυ καλη!!Ειναι πολυ Μονικα απο τα Φιλαρακια η κουμπαρα μου! Θα χαρει αν το εφαρμοσουμε!!!
    Σου ευχομαι να βρειτε συντομα τον χρονο να παιξετε :)
    Καλημερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ζήτω!!!!!!!1
    Γιατί έχεις δίκιο η ψυχική σου ηρεμία πάνω απ όλα!
    Θα ξεχάσω εγώ τόσα χρόνια τα επιτραπέζια και τον χαμό που μας δημιουργούσαν; αν και δεν μπορω να πω στο τέλος ξεραινόμασταν όλοι στα γέλια!!

    Φιλάκια καλή μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλα χαμος χαμος αλλα μου αρεσει να παιζω...Απλα οχι με πολλα ατομα και οχι με τα παραπανω δυο ατομα!!! :) :)
    Φιλια και καλη χρονια να εχουμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή