Τετάρτη, 22 Δεκεμβρίου 2010

Γεγονότα και όνειρα!


Χθες το απόγευμα είχε γιορτή στο προνήπιο η ανιψιά μου…Είχαν ετοιμάσει ένα μίνι Χριστουγεννιάτικο θεατρικό και έλεγε το κάθε παιδάκι την ατάκα του σε στιχάκια σαν ποίημα…Είχαν όλα τα παιδάκια πολύ πλάκα! Άλλα δεν έφταναν το μικρόφωνο, άλλα έκλαιγαν, δεν ήθελαν να πουν το ποιήμα και άλλα που ήθελαν, δεν το ήξεραν απ’ έξω…! Η ανιψιά μου (εγώ ως γνωστή “κουκουβάγια” θεία) ήταν η πιο όμορφη…Αλλά ήταν και η μοναδική που δεν ακούστηκε…Το μικρόφωνο ήταν πιο κοντό από εκείνη, δεν έσκυψε να το φτάσει από μπροστά και μιλούσε από πάνω του και πολύ πολύ σιγά…Πολύ στεναχωρήθηκα…Αλλά μετά σκέφτηκα από το να ήταν σαν τα άλλα παιδάκια που έκλαιγαν πάλι καλά!!! Συγκινήθηκα όταν την είδα έτσι ντυμένη με τη στολή της επάνω στη σκηνή. Αλλά σαν την περσινή συγκίνηση στην παράσταση του μπαλέτου της δεν ήταν…Εκεί βούρκωσα στα αλήθεια που την είδα να χορεύει…Μεγαλώνει είχα σκεφτεί…Το ίδιο κι εμείς…
Χθες το βράδυ είδα στον ύπνο μου ότι ο εργοδότης μας, μας άφησε παραμονή Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς να φύγουμε νωρίτερα από τη δουλειά να πάμε σπίτια μας… Νομίζω πως είναι από τα λίγα πράγματα που έχω δει στον ύπνο μου και είμαι σχεδόν σίγουρη ότι θα γίνει πραγματικότητα…Κάθε χρόνο μας αφήνει νωρίτερα τέτοιες μέρες…Let’s see!

7 σχόλια:

  1. Τυχερή θεία!!
    Να την χαίρεσαι την ανηψούλα σου
    και να σου δίνει πάντα τέτοιες χαρές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Την περασμένη Παρασκευή έκανε -το πρώτο του- θεατρικό ο μεγάλος μου -ο Αλέξανδρος- ντυμένος βοσκός, και είπε το ποιηματάκι του ακομπλεξάριστος -βελτιώθηκε και η προφορά του- και μπορώ να καταλάβω απόλυτα την συγκίνησή σου...

    Μέχρι πριν από μια -περίπου- βδομάδα, το έβλεπα -κυρίως- στις αμερικάνικες ταινίες, τώρα το έχω ζήσει και είναι υπέροχο...

    Και όταν μιλάμε και για ηλικίες 3-4 ετών παιδάκια...είναι απερίγραπτο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. υπαρχει καλυτερο πραγματα απο το να βλεπεις ενα μικρο ανθρωπακι να μεγαλωνει;δεν νομιζω....
    οσο για τα ονειρα που γινονται πραγματατικοτητα ειναι τα καλυτερα....
    καλες γιορτες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Nαι το επιβεβαιωνω κι εγω, η μικρη ειναι ενα κουκλι ζωγραφιστο!
    Κι ας μην ακουστηκε, δεν πειραζει, φανταζομαι ποσο τρέλα θα ηταν να τη βλεπεις με ολα τα πιτσιρικια εκει μαζεμενα, με τις ντροπες του το καθενα :)

    Ε τι να λεμε, αφου και γω με ο,τι χαζο κανει ο ανηψιος, εγω κατουριεμαι απο τη χαρα μου! Εβγαλε δοντακια γιεεεεε, χτυπαει παλαμακια γιεεεεε, στεκεται ορθιος γιεεεεεε, ειπε αγδηεθσηφφθ γιεεεεε.....και που 'σαι ακομα!

    Τελικα οντως μεγαλωνουμε μαζι τους αλλα εχει πλακα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Katerina Σε ευχαριστω πολυ... :)

    @elt Να τον χαιρεσαι τον Αλεξανδρο σου! Ειμαι σιγουρη οτι θα ησουν πολυ περηφανος...Ειναι απιστευτα συγκινητικο και ας μην ειναι δικο μου παιδι...Η ανηψια μου ειναι μολις 4,5 χρονων...Περισυ στο μπαλετο νομιζω εσπασε καθε ρεκορ προσδοκιων μου :)

    @kitrino30fyllo Ουτε κι εγω το νομιζω..Συμφωνουμε :) Οσο για τα ονειρα..εχω δει πααααρα πολλα!Και αν οχι κανενα ελαχιστα εχουν γινει πραξη!Αν γινει αυτο,θα ειναι το πιο απλο :) Καλες γιορτες...

    @lucretia Ηταν τρέλα ετσι κι αλλιως ναι! :) Και ναι ναι το ξερω οτι μπορεις να με καταλαβεις απολυτα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πανέμορφες αυτές οι γιορτές!! Ευτυχώς έχω μικρά αδέρφια και ακόμη παρακολουθώ μερικές, ή βάζω τη δική μου από το νηπιαγωγείο στο βίντεο και γελάω με τα χάλια μου.... αστειεύομαι απλά απορώ πως έχω μεγαλώσει τόσο...
    Καλέ γιορτές κοπέλα μου, να σαι καλά να έχεις ότι ποθείς και να σαι ευτυχισμένη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μακαρι να ειχα κι εγω μικροτερα αδελφια ωστε να τα καμαρωνα ετσι! Αλλα ενταξει εχω την ανηψια μου που με αποζημιωνει οπως πρεπει :) Να τα χαιρεσαι τα αδελφακια σου και να σου χαριζουν παντα ομορφες στιγμες!
    Καλες γιορτες και σε σενα και καλη χρονια να εχουμε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή