Τετάρτη, 8 Δεκεμβρίου 2010

Από την πόλη έρχομαι...


Είδα πριν μερικές μέρες στην γειτονιά που μεγάλωσα, τυχαία έναν παλιό μου καθηγητή από το λύκειο. Ήταν από τους πιο νέους θυμάμαι…Είχα να τον δω πολλά χρόνια παρ’ ότι μένει στην παλιά μου γειτονιά…Ήταν τρομερά γερασμένος…Ή έτσι μου φάνηκε τουλάχιστον…Το σ/κ που πέρασε αναρωτιόταν μια παλιά μου συμμαθήτρια με αφορμή μια φωτο στο f/b τι να κάνει ένας άθλιος δάσκαλός μας από το δημοτικό…Απάντησα πως δεν με ενδιαφέρει καν τι κάνει…Μετά κατά τη ροη της σκέψης σκεφτόμουν ότι εφ’ όσον μεγαλώνουμε εμείς μεγαλώνουν κι εκείνοι. Ότι δεν πρέπει να μου κάνει εντύπωση που μάλλον ο καθηγητής της Φυσικής που συνάντησα μου είχε φανεί γερασμένος…Πάνε και 10 χρόνια που έχουμε τελειώσει το λύκειο…Ούτε ένα ούτε δυο…
Όταν μαζευόμαστε με τις κολλητές μου και έχουμε κέφια και δεν κουβεντιάζουμε την τρέχουσα επικαιρότητα, μας πιάνει και σχολιάζουμε καθηγητές και καθηγήτριες που είχαμε στο γυμνάσιο και στο λύκειο. Και τελικά δακρύζουμε στο γέλιο…Τα καλύτερα χρόνια ήταν αυτά, έτσι λέω κάθε φορά…Και όμως όταν είσαι μέσα στην τότε φάση λες άντε να τελειώσω να είμαι ανεξάρτητη αλλά μετά τα εκτιμάς πιστεύω…Και μετά έρχεται η σχολή που είναι η επόμενη φάση των πιο όμορφων ετών της ζωής ενός ανθρώπου…Εγώ θεωρώ ότι άτομο που δεν έχει παρακολουθήσει μια σχολή για κάποια χρόνια είναι άνθρωπος μισός…Φυσικά εξαιρώ τον κόσμο που δεν έχει την οικονομική δυνατότητα να το κάνει. Η σχολή σου ανοίγει νέους ορίζοντες γνωρίζεις πραγματικά παααρα πολύ κόσμο και κάνεις παρέα με άτομα που ούτε το φανταζόσουν παλιά…Και στο τέλος κάνεις ένα ξεσκαρτάρισμα και διαλέγεις να κρατήσεις λίγα άτομα από εκεί και καλά…Ευχαριστώ λοιπόν δημόσια τους Μπέττυ, Μιχάλη και Αριστέα για την ανοχή και την υπομονή τους! Και τους πιο “αρχαίους” φυσικά Μαρία, Όλια, Μανώλη, Θοδωρή και Γιάννη!
Τώρα που τα ξαναδιαβάζω όλα αυτά μου φαίνονται ασύνδετα, από αλλού ξεκίνησα και αλλού με έβγαλε…!! Αλλά δε βαριέσαι!

2 σχόλια:

  1. Σημασία έχει ότι κάπου κατέληξες! :Ρ
    Και ναι όντως δεν μπορούν παιδιά στην ηλικία μου να καταλάβουν την αξία του σχολείου, του λυκείου περισσότερο, ούτε εγώ το καταλαβαίνω και το παραδέχομαι!!
    Ελπίζω να το καταλάβω στο μέλλον!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα το καταλαβεις...Ειμαι σιγουρη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή