Δευτέρα, 15 Νοεμβρίου 2010

Γκρίνιας εγκώμιον!


Εντάξει τώρα! Έχω πάρα πολύ καιρό να γκρινιάξω στο blog! Οπότε δικαιολογούμαι!
Λοιπόν, ξεκινώντας από το πιο επίκαιρο, επιτέλους τελείωσαν και αυτές οι εκλογές…Συνεπώς τέρμα αυτή η μπίχλα στους δρόμους από τα διαφημιστικά φυλλάδια με τις μουτσούνες των υποψηφίων, τέρμα και τα κιόσκια στις πλατείες…Θα σταματήσουν και όλες αυτές οι βαρετές αντιπαραθέσεις στα κανάλια ολημερίς και ολονυχτίς. Όποιος εκλέχθηκε εκλέχθηκε πάει τώρα…Εγώ δεν πήγα καν στο 2ο γύρο. Δήμαρχο βγάλαμε από τον 1ο γύρο μια χαρά…Για περιφερειάρχη θα πάνε οι άλλοι σκέφτηκα, αυτός που ψήφισα εγώ στον 1ο γύρο δεν βγήκε οπότε τι να πάω να κάνω…
Ένα άλλο ενοχλητικό πράγμα που διαπίστωσα έντονα την περασμένη εβδομάδα, άσχετο με τις εκλογές, ήταν ένα θέμα με τις γιορτές. Γιορτάζει μια φίλη ή φίλος ή κάποιος συγγενής σου που τον έχεις φυσικά και φίλο στο facebook. Αν είναι πολύ καλός και κοντινός φίλος, λοιπόν, το 99.999% είναι να έχεις και το κινητό του…Γιατί λοιπόν καλέ μου φίλε να σου στείλω μήνυμα στο f/b για να σου ευχηθώ? Ή θα πάρω τηλέφωνο ή θα στείλω ένα sms. Πιο άμεσα, πιο προσωπικά και πιο ωραία πως να το κάνουμε…Έστειλα λοιπόν κι εγώ στην ανιψιά μου sms στο κινητό της το πρωί που γιόρταζε και δεν πήρα ποτέ αναφορά παράδοσης. Παίρνω λοιπόν την ξαδέλφη μου να τη ρωτήσω το απόγευμα. Διάλογος :
Εγώ “Ρε συ η Α. έχει αλλάξει αριθμό στο κινητό της?”
Η ξαδέλφη μου “Όχι γιατί?”
Εγώ “Γιατί της έστειλα για χρόνια πολλά και αναφορά δεν έχω πάρει ποτέ…”
Η ξαδέλφη μου “Ε και γιατί δεν της στέλνεις κάτι στο f/b?”
Εγώ – θυμωμένη και με φανερά έντονο ύφος “Γιατί ρε κοπελιά δεν έχουμε ίντερνετ ακόμα στο σπίτι και αύριο θα έχει περάσει η γιορτή και δεν θέλω να στέλνω μετά”
Η ξαδέλφη μου “Ε καλά τότε άμα είναι έτσι παρτη να σου μιλήσει, είναι δίπλα μου...” και μου τη δίνει στο ακουστικό…
Δηλαδή πόσο χαζή μπορεί να είναι και που μου προτείνει το f/b λες και μόνο αυτό υπάρχει σαν φυσιολογικός τρόπος επικοινωνίας, και που τόση ώρα είναι δίπλα της και δεν μου τη δίνει να μιλήσουμε απ’ ευθείας…Έλεος δηλαδή…
Μετά λένε εμένα ευέξαπτη που αυτά που θεωρούνται φυσιολογικά έχουν γίνει παράξενα πια…

11 σχόλια:

  1. 1ον Η μπίχλα από τις αφίσες θα υφίσταται για αρκετό καιρό μετά τις εκλογές... Μόνο οι πολύ μεγάλες αφίσες θα αλλάξουν σχετικά πιο γρήγορα...

    2ον Η ξαδέρφη σου όντως έκανε λάθος να θεωρεί φυσιολογικό πλέον το fb σαν την πιο άμεση επικοινωνία...Η μικρή σου ανιψιά όμως -απο την στιγμή που έχει fb- θα χαρεί πιο πολύ όταν θα έχει 50 ευχές εκεί παρά στο κινητό...γιατί στο fb θα το δουν όλοι... στο κινητό κανείς...

    Αλλάζουν οι εποχές... Εγώ έκανα blog και fb πριν 2 χρόνια και ασχολούμαι με αυτά τον το τελευταίο 2μηνο... ενώ τα πιτσιρίκια...τα έχουν ήδη....

    think about it

    cheers!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εκτιμω τις παρατηρησεις σου...Ωστοσο διαφωνω λιγο στο θεμα με το f/b.Ειμαι γραμμενη στο f/b εδω και 3μιση χρονια ενω στο blog μολις ενα χρονο,στο πρωτο μπαινω μονο για να παιζω ενα παιχνιδι που εχω κολλησει και στο δευτερο μπαινω για να εκτονωθω γραφοντας...Δεν ξερω εαν κανω κατι λαθος αλλα το να δειξουμε ποσοι μας ευχηθηκαν στο fb ειναι μεγαλη βλακεια...Και πρεπει να το καταλαβουν αυτο και τα πιτσιρικια...Αλλαζουν οι εποχες,αλλα καποια πραγματα τυπου "επιδειξης" τα θεωρω γελοια...Οπισθοδρομικη?Δεν με νοιαζει!!Οι αξιες πρεπει να παραμενουν αξιες...Αμα θελουν οι αλλοι ας καταστρεψουν τις διαπροσωπικες σχεσεις χρησιμοποιωντας το fb!Εγω θα ειμαι εδω φρουρος!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χαχαχ πρωτα σκεφτηκε το fb και μετα να σου τη δωσει να μιλησετε στο τηλ, τελειως ακυρο χαχαχαχ!

    Τι να πω, δεν μπορω να εκφερω αποψη για το ποσο εχει χωθει το facebook στις διαπροσωπικες σχεσεις, εγω ενα λογαριασμο εχω και δεν μπαινω ποτε...ουτε εχω γραψει ημερομηνια γεννησης τωρα που το σκεφτομαι...ουτε το πραγματικο μου ονομα...ουτε εχω φωτος...αλλα ναι εχω fb χμμ...

    Οσο για το θεμα της "επιδειξης" κι εγω συμφωνω οτι ειναι ανουσιο, αλλα δεν μπορω να αρνηθω οτι ισχυει για παρα πολυ κοσμο, σε αρκετα μεγαλο βαθμο και οχι μονο στο fb.

    Απλα το fb δινει ενα πολυ καλο πατημα (σε οσους το εχουν αναγκη) να σουλουπωσουν οπως γουσταρουν το προφιλ τους και να δειξουν τον "τελειο" εαυτο τους στους αλλους.

    Α και οπως παντα:
    εκλογες τελος, γκρινιας συνεχεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τραγική όλη η κατάσταση!!!
    Εγώ δεν ψήφισα ακόμη, από τις επόμενες εκλογές λοιπόν!!!
    Όσο για το fb για κάτι τέτοια δεν το θέλω,
    οι σχέσεις μας γίνονται τελείως απρόσωπες, εφόσον λαμβάνουμε ευχές και από αγνώστους!!!
    λογικό δεν είναι να μην θέλω να φτιάξω;!

    ΥΓ. Καλά κάνεις και γκρινιάζεις που και που, εκτονώνεσαι!

    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Επανέρχομαι... :)
    Για το τι έχει καταντήσει το fb δεν διαφωνώ καθόλου...
    Απλά προσπάθησα να σου πω τι σημαίνει για τα πιτσιρίκια που έχουν -καλώς η κακώς, αυτό είναι άλλη ιστορία- πρόσβαση στο fb, και πως τους έχει επηρεάσει...
    Κι εγώ μαζί σου είμαι...

    ΥΓ Στο fb με έπεισε ο κουμπάρος μου να κάνω λογαριασμό, γιατί θα έβρισκα συμμαθητές απο δημοτικό κτλ... Κι όντως έτσι ξεκίνησα κι όντως βρήκα αρκετούς... Ούτε εμένα μου αρέσει αυτό το απρόσωπο -κυρίως σε συγγενείς και πολύ καλούς φίλους, γι αυτό ενώ έχω τον λογαριασμό 2 χρόνια ασχολήθηκα πριν λίγο καιρό ουσιαστικά με αυτόν- αλλά όπως είπα στο προηγούμενο σχόλιο, οι εποχές αλλάζουν...-τα περισσότερα προς το κακό...-

    Όπως και να έχει στην ουσία δεν διαφωνώ μαζί σου...

    Καλή συνέχεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @lucretia,sweet truth Χαιρομαι που τελικα καταληγουμε ολοι να συμφωνουμε!

    @elt Χαιρομαι που δεν διαφωνεις κι εσυ,απλα η απαντηση μου στο 1ο σχολιο σου ηταν μια "εκρηξη" για τις αρχες της νεας γενιας που με την ευκαιρια θυμηθηκα!Το ξερω οτι αλλαξαν οι εποχες αλλα μερικα πραγματα πρεπει να τα προσεχουμε :)
    Καλη συνεχεια και σε σενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολυ συμφωνουμε+ειπα να ξαναρθω να ριξω λαδι στη φωτια :P

    Οντως οι καιροι αλλαζουν+αυτο σημαινει οτι υπαρχει μια φουρνια πιτσιρικαδων που ηδη εχουν αρχισει να αλλαζουν τα δεδομενα οπως τα ξεραμε ή τα δημιουργησαμε εμεις (του '80κατι).

    Δε νομιζω οτι τα πιτσιρικια θεωρουν απροσωπο το fb, οπως και εσυ δεν θεωρεις απροσωπο το sms που εστειλες.
    Ομως το ιδιο ψυχρο ειναι το μηνυμα απο το κινητο για καποιους μια γενια πριν απο μας, απλα εμεις το ζησαμε στην αναπτυξη του και το αφομοιωσαμε πιο ευκολα.

    Δε λεω καλως ή κακως (οπως λεει και ο/η elt) απλα λεω οτι ετσι γινεται. Εξαλλου ολοι καταβαθος προτιμαμε την προσωπικη επαφη.

    Ασε που το να σου ευχονται αγνωστοι, ενας υποστηρικτης του fb θα ελεγε οτι ακριβως αυτο συνηγορει στο οτι το fb καθε αλλο παρα απροσωπο ειναι, αλλα βοηθαει ανθρωπους να ερχονται πιο κοντα. Λεω εγω τωρα....

    Στις μικρες ηλικιες λοιπον δινω ενα αλλοθι που εχουν κολησει με το fb, αν και δε το θεωρω ως το καλυτερο (το προβλημα κυριως ειναι πώς το χειριζονται, αλλα αυτο ειναι αλλη τεραστια κουβεντα).

    Εγω που ειμαι λιιιγο μεγαλυτερη απλα επελεξα να μην μπω στο παραληρημα του fb μιας+δεν ειναι συμφωνο με τις δικες μου αρχες -οπως το θετεις και συ- αλλα ετσι ξερω οτι συνειδητα εχω απομακρυνθει απο ενα φαινομενο που χαρακτηριζει την εποχη μας.

    Για *εμενα* ειναι καλυτερα ετσι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. πωπω τεραστιο βγηκε το αποπανω!
    Θελω απαντηση, μη το κανεις γαργαρα, τοση ωρα εγραφα ρε! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πωπω καλα δεν βαρεθηκες?Παραληρημα!Συμφωνω σε οσα λες,το ξερω οτι οι εποχες εχουν αλλαξει απο οταν ημασταν εμεις 14 αλλα μην ξεχνας οτι αναφερομαι κυριως στην ξαδελφη μου,η οποια ειναι στην ηλικια μου...Μπουμπλε μπουμπλε 27!Εκει μου εκανε πιο πολυ εντυπωση και οχι τοσο στο θεμα της μικρης.Αυτο με ενοχλει με τη λογικη οτι ξεκολληστε απο το pc και βγειτε εξω να φλερταρετε και να την πεσετε σε οποιον θελετε!En face αμα μπορειτε και εχετε τα κοτσια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γαμωτο παλι συμφωνουμε...
    Παραιτουμαι απο δικηγορος του διαβολου, i rest my case! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή