Τρίτη, 19 Οκτωβρίου 2010

Μελίνα για πάντα!


Την Κυριακή είχε στην ΕT1 μια μαγνητοσκοπημένη συναυλία αφιέρωμα στη Μελίνα Μερκούρη. Ήταν πολλοί ηθοποιοί εκεί και πολλοί τραγουδιστές για να την τιμήσουν και να πουν από ένα δυο τραγούδια ο καθένας ή και δυο δυο μαζί. Μου άρεσε πάρα πολύ, κάθισα και είδα αρκετά…Κάποια στιγμή ήρθε κόσμος στο σπίτι και κάπου λίγο το άφησα αλλά η τηλεόραση έπαιζε ανοιχτή…Εκεί όπου καθόμουν λοιπόν και παρακολουθούσα την κουβέντα των καλεσμένων, έπιασα τυχαία μια αφήγηση της ηθοποιού Χριστίνας Αλεξανιάν. “Το μονόγραμμα!!” σκέφτηκα με πολύ χαρά αμέσως…Και όντως ήταν ένα απόσπασμα από το Μονόγραμμα του Οδυσσέα Ελύτη και μάλιστα από τα πιο αγαπημένα μου. Δεν ξέρω γιατί τα γράφω τώρα όλα αυτά…Ίσως γιατί χάρηκα που αναγνώρισα κάτι τόσο αγαπημένο. Αν και δεν ήταν πολύ δύσκολο, μιας και το έχω διαβάσει 5-6 φορές (έχω κάνει και εκτενές ποστ παλιότερα!), είχε βαθμό δυσκολίας, όμως, επειδή ήμουν ασυγκέντρωτη και επειδή αφηγούνταν ένα λιγότερο γνωστό κομμάτι εκείνη την ώρα…Αν δεν το έχετε διαβάσει κάντε το αμέσως και πάρτε το και δώρο σε εκείνον που έχετε ερωτευτεί ή αγαπήσει βαθιά…Είναι ότι καλύτερο!
(Είναι το μόνο βίντεο από εκείνη τη συναυλία που βρήκα στο Youtube…)

3 σχόλια:

  1. Το είδα!!!
    Και εκείνος μάλιστα μου το είπε... Πέρασα μία υπέροχη κυριακή και αυτή ήταν ένα πολύ όμορφο τέλος της για να αρχίσει η εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. δεν το είδα!
    το έχω διαβάσει όμως..
    οτι πιο ερωτικό έχει πέσει στα χέρια μου. η δύναμη και ο ερωτισμός των λέξεων στο έπακρο...

    "μ'ακούς;"

    απλώς απίστευτο!!!!!!!!



    καλώς σε βρήκα.. (και εσένα)
    και καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Sweet truth Πολυ χαιρομαι που το ειδες καλη μου!Ηταν πραγματι πολυ ωραιο :)

    @kat. Θα συμφωνησω μαζι σου,ειναι πραγματι οτι πιο ερωτικο εχει γραφτει...Τοσο οι λεξεις οσο και οι εικονες που σου μεταφερει ειναι ακρως ρομαντικες γεματες ερωτισμο..
    Καλωσηρθες στο μπλογκ μου και ευχαριστω για το σχολιο! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή