Παρασκευή, 15 Οκτωβρίου 2010

Φθινοπώριασε!


Αυτός ο Οκτώβρης περνάει αργά και βασανιστικά…Είμαστε ακόμα στα μέσα του μήνα και εγώ νομίζω ότι -επιτέλους- τελειώνει. Για κάποιο λόγο θέλω να έρθουν τα Χριστούγεννα. Για να ξεκουραστώ μια μέρα? Να στολίσω λίγο το σπίτι? Να δω λίγο κόσμο? Να δω τους γονείς μου? Δεν ξέρω τι με έχει πιάσει…Μου λείπουν οι γονείς μου αρκετά, ειδικά μετά τον γάμο και τον χαμό της γιαγιάς μου…
Από την Τρίτη είχα μια αίσθηση ότι τελειώνει η εβδομάδα και την Τετάρτη νόμιζα ήταν Παρασκευή. Σήμερα που είναι η Παρασκευή νομίζω ότι τελειώνει και ο μήνας! Δεν έχω διάθεση να κάνω τίποτα. Ούτε γυμναστική, ούτε να αρχίζω να διαβάζω αγγλικά ξανά, ούτε καν να γράψω κάτι στο μπλογκ μου…Άντε να φύγει αυτός ο μήνας να αλλάξει και η ώρα να δούμε προκοπή…Ίσως να με έχει επηρεάσει και ότι αυτές τις μέρες ο καιρός είναι χάλια και ξυπνώντας για να πάω για δουλειά είναι ακόμα νύχτα και βρέχει…Έχουμε και το μνημόσυνο της γιαγιάς την άλλη εβδομάδα…Ε πώς να μην είμαι χάλια μετά…Κακός Οκτώβρης ο φετινός… Εν συγκρίσει με την περσινό, ψηφίζω πέρσι δαγκωτό!
Και να ευχηθώ και για κάτι άμεσο, καλό σ/κ να έχουμε!

4 σχόλια:

  1. O καιρός είναι υπέροχος!!
    Βγήκε ο ήλιος!!
    Εύχομαι να έχεις ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σε μια παραφραση του τραγουδιου,θα σε ξυπνησω οταν τελειωσει ο οκτωβρης....
    http://www.youtube.com/watch?v=qqu6DNLKscM&feature=related

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ καλή μου, ελπίζω όλο και κάτι καλό να συμβεί, να αντισταθμίσει τα άσχημα!!!
    Λογικό να σου λείπουν οι δικοί σου...
    μη μου στενοχωριέσαι!!!

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Katerina Βγηκε ηλιος και χθες και σημερα ναι...Αλλα δεν φτανει!!Βεβαια ειναι μια αρχη!!Σε ευχαριστω πολυ,επισης καλο σκ!

    @kitrino30fyllo Θα περιμενω να με ξυπνησεις...Μη με ξεχασεις ομως... :) Ωραιο τραγουδι...

    @Sweet truth Κι εγω το ελπιζω αυτο καλη μου...Δεν στεναχωριεμαι απλα μιζεριαζω ετσι καπως και δεν εχω ορεξη...Φιλια και απο μενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή