Δευτέρα, 4 Οκτωβρίου 2010

Όνειρο-Λουλούδι


Ωραίο θα ήταν αν είχα ένα λουλούδι από εσένα στο γραφείο μου, να το κοιτώ και να το μυρίζω κάθε τόσο, κάθε μέρα. Έτσι θα σε έφερνα πιο κοντά μου όποτε ήθελα ακόμα και στη δουλειά…


The night before last night, I saw a dream. I saw a dream of you and me…And I remembered you, one more time, so when I woke up I had this feeling again…The feeling that you were by my side…I want to wake up with you, to see the sunrise with you, to close my eyes and be in your arms, in your hug…I miss you…I love you…

2 σχόλια:

  1. Οι λέξεις σου έγιναν και δικές μου απόψε... υπέροχο και τόσο γνώριμο το συναίσθημα που εκφράζεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαιρομαι που σε εξεφρασαν τοσο πολυ αυτες οι τοσο απλες λεξεις μου...
    Φιλια καλη μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή