Δευτέρα, 27 Σεπτεμβρίου 2010

Αλκίνοος Ιωαννίδης 13-9-2010 Λυκαβηττός

Από καιρό ήθελα να κάνω ένα ποστ που να ρωτάω εσάς, να απαντάω κι εγώ βέβαια, ποιο είναι το καλύτερο live που έχετε πάει. Ξένο και Ελληνικό. Στην κατηγορία Ελληνικό live λοιπόν, θα έβαζα μια συναυλία του Αλκίνοου Ιωαννίδη που είχα πάει το Σεπτέμβριο του 2002 στο Λυκαβηττό. Θα εξαιρέσω την τελευταία συναυλία των Πυξ-Λαξ το 2004 (πάλι Λυκαβηττός!!) και την τελευταία των Κατσιμιχαίων το 2001 γιατί τις κατατάσσω σε κάτι ξεχωριστό λόγω ότι είναι τελευταία συναυλία. Άλλη η συγκίνηση και το κλίμα και όλα τα συναισθήματα σε αυτές τις συναυλίες.
Επιστρέφω λοιπόν στον Αλκίνοο. Τότε, οκτώ χρόνια πριν, νέα φοιτήτρια πήγα πρώτη φορά στο Θέατρο Λυκαβηττού, πρώτη φορά είδα Αλκίνοο ζωντανά και ήταν μόνος του με τρεις κιθάρες, χωρίς ορχήστρα. Εκεί τον ερωτεύτηκα! Από τότε έγινε και ο αγαπημένος μου τραγουδιστής. Μετά ξαναπήγα, το 2008 νομίζω, και τον άκουσα live στο Θέατρο Πέτρας αλλά ήταν μαζί με τον Σωκράτη Μάλαμα και με κανονική ορχήστρα και δεν τον χάρηκα όσο θα ήθελα…Ε όσο να πεις αν είναι μόνο εκείνος στη σκηνή θα τα πει όλα του τα τραγούδια!
Ήρθε λοιπόν η βραδιά της 13ης Σεπτεμβρίου 2010 που τον άκουσα ξανά ζωντανά, solo στο Λυκαβηττό!!! Τρομερά ενθουσιασμένη εγώ είχα βάλει τραγούδια του και άκουγα από 2 μέρες πριν! Όταν εμφανίστηκε στη σκηνή μας χαιρέτισε και είπε ότι χαίρεται που μας ξαναβλέπει 8 χρόνια μετά στο ίδιο μέρος solo χωρίς ορχήστρα και ότι του είχε λείψει να τραγουδήσει έτσι…Ξαφνικά με έπιασε μια μικρή μελαγχολία και σκεφτόμουν εκείνη την τότε βραδιά…
Τη Δευτέρα εκτός από την κλασική του κιθάρα είχε και ένα μηχάνημα που ηχογραφούσε ένα μέρος του μουσικού κομματιού που θα έπαιζε και μετά έπαιζε πάνω σε αυτό που μόλις είχε ηχογραφήσει και τραγουδούσε. Δεν ξέρω εάν μπορώ να το περιγράψω και πολύ καλά, πάντως εγώ πρώτη φορά το έβλεπα και μου άρεσε πολύ ο τρόπος που αποφάσισε να κάνει τη συναυλία. Αν και κάποιοι είπαν ότι εκεί το πρόγραμμα έκανε “κοιλιά”, εγώ έχω να πω ότι μαγεύτηκα από τα πόσα πολλά όργανα έπαιζε και για το πώς έβγαινε το μουσικό αποτέλεσμα…Εκεί ξανά-αγάπησα (reloved!!) το “Απόγευμα στο δέντρο” που είναι από τα αγαπημένα μου κομμάτια του…Παραθέτω λοιπόν ένα βίντεο από εκείνη τη βραδιά από το YouTube που μπορεί να καταλάβετε τι εννοώ όσον αφορά αυτό με την ηχογράφηση…

Αγαπάω τον Αλκίνοο γιατί όταν είναι solo στις συναυλίες του έχει και πλάκα! Κάνει αστεία, αυτοσαρκάζεται και γενικά τον νιώθεις λίγο σαν το φίλο σου, σαν τον δικό σου άνθρωπο. Είναι απλός, πολύ ευγενικός και πάντα χαμογελαστός. Και όταν κάποιοι από το κοινό τραγούδησαν ένα παλιό του τραγούδι που δεν είχε σκοπό να το πει, μετά τον αυτοσαρκασμό του πάλι, αποφάσισε να το πει και ας ήταν εκτός προγράμματος για να τους ευχαριστήσει! Έχει μια αμεσότητα σαν καλλιτέχνης που σπάνια τη βρίσκεις…
Από τραγούδια νομίζω μας ικανοποίησε όλους μια και η συναυλία άρχισε στις 10 παρά και τελείωσε στη 1 το βράδυ! Οπότε είχε όλον τον χρόνο να πει όλα όσα έπρεπε! Όταν είπε τη “Σιωπή” από Ξύλινα Σπαθιά ήταν η έκπληξη…Μου αρέσει παααρα πολύ αυτό το τραγούδι και εκεί που από τους γύρω μου δεν το ήξερε κανείς, εγώ το τραγουδούσα όλο μαζί του…Αν και σαν ώρες ήταν πολλές και η βραδιά μπορεί να θεωρηθεί κουραστική, εγώ έχω να πω ότι ξεκουράστηκα και μόνο που τον είδα και τον άκουσα…Να είμαι καλά να τον ξαναδώ! Και όσοι δεν τον έχετε δει ποτέ live να πάτε οπωσδήποτε!!

Υ.Γ. Το ποστ αυτό ήταν προγραμματισμένο να γίνει πριν από τα δυο άλλα, δηλαδή στις 14-9-2010.

7 σχόλια:

  1. Τι να πω κι εγώ που δεν έχω πάει ποτέ σε συναυλία;!
    :( πόσο ήθελα το καλοκαίρι να πάω Μάλαμα και πριν λίγες μέρες Παπακωνσταντίνου και Μητροπάνο, αλλά τίποτα! :(((
    Ελπίζω να μου δοθεί κάποια στιγμή η ευκαιρία μεγαλώνοντας...

    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν εχεις παει ποτε σε συναυλια???Omg!!Δεν ξερεις τι χανεις!Εγω πηγαινα απο τα 14 θυμαμαι!!!
    Αντε ελπιζω να πας συντομα!

    Φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. http://www.youtube.com/watch?v=w-CNKbsH_r0

    Και λεγοντας χιουμορ του Αλκινοου εννοω αυτο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Την επόμενη φορά να με παρεις μαζί σου!!!! Ακουουουουουυυς??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ακουω καλε μου!!! Θα σε ενημερωσω τουλαχιστον... :)
    Δεν θελω να σε φουντωσω αλλα εχασες αληθεια!!! :D

    Φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η καλυτερη μου συναυλια ever:
    WACKEEEEN! Ημουν κι εγω εκει...αχχχ!

    Οσο για ελληνικο live...μμμ...ενα που επαιζε ενας παλιος γκομενος μετραει? δε μετραει, κι εκει στα αγγλικα τραγουδουσαν/γκαριζαν....μπα δε θυμαμαι αλλο...

    Ωραιο το βιντεακι του Αλκινοου (αν και εχω ξαναδει να κανουν κατι παρομοιο), ενδιαφερον.

    Τι να λεμε, οι συναυλιες ειναι γαμω! Αναζωογονητικες! (ακομα κι αν τρως ξυλο-οπως σε αυτες που παω εγω)

    Σου ευχομαι παντα τετοια. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μα εγω δεν ειπα για αγαπημενη ξενη ακομα καλη μου lucretia!! :) Εσυ πας σε κατι παρακμιακες δεν πιανεσαι!!! :P Ο παλιος γκομενος μετραει γιατι μαλλον σε αλλη ελληνικη δεν σε βλεπω να εχεις παει!!!!
    Εγω δεν ειχα ξαναδει κατι σαν αυτο που κανει εκεινος, στην Ελλαδα τουλαχιστον νομιζω δεν εχει ξαναγινει...
    Και εννοιται οτι ειναι και γαμω!!!Μας ευχομαι παντα τετοια!!!
    Υ.Γ.Και δεν πηγαμε περισυ Septic Flesh... :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή