Δευτέρα, 13 Σεπτεμβρίου 2010

Το παιχνίδι της bloggόσφαιρας!!

Προσκαλεσμένη από την Sweet truth αποφάσισα κι εγώ να πάρω μέρος στο υπέροχο αυτό παιχνίδι της bloggόσφαιρας!!


Οι όροι του παιχνιδιού:

1) Να γνωστοποιήσεις ποιοι σε κάλεσαν στο παιχνίδι

2) Να γράψεις 10 πράγματα που αγαπάς

3) Να προσκαλέσεις και συ 10 bloggόφιλους που δεν έχουν παίξει ακόμη!!!!


Αγάπη και Aerlyn0204 ίσον 10!

Αγαπάω τη θάλασσα χειμώνα, καλοκαίρι, ήρεμη ή φουρτουνιασμένη, να κολυμπάω, να την χαζεύω απλά ή να περπατάω στην ακτή της.

Αγαπάω όλους τους φίλους μου και τις φίλες μου γιατί είναι μεγάλη υπόθεση να σε ακούν και να σε αγαπάνε πίσω…

Αγαπάω να κοιτάζω τα μάτια του στον ήλιο.

Αγαπάω και δεν χορταίνω το χαμόγελο του, γιατί πραγματικά χαμογελώ κι εγώ μαζί του…

Αγαπάω τον ύπνο, το φαγητό και γενικά οοοολες τις απολαύσεις της ζωής αθώες και πονηρές!

Αγαπάω τη μυρωδιά όλων των καινούριων βιβλίων.

Αγαπάω τα ταξίδια, τόσο που θα μπορούσα όλα μου τα χρήματα να τα ξοδεύω έτσι!

Αγαπάω τις συναυλίες, τις θεατρικές παραστάσεις και τις εκθέσεις ζωγραφικής και γενικά ότι έχει να κάνει με τις τέχνες.

Αγαπάω τη μουσική γιατί δεν μπορώ να ζήσω χωρίς αυτή, ότι και αν κάνω συνοδεύεται από μουσική…

Αγαπάω τη σοκολάτα, να τρώω και να πίνω ζεστή ή κρύα, όλες τις ώρες!

*

Σε ευχαριστώ Sweet truth για την πρόσκληση στο παιχνίδι σας αυτό, καλώ κι εγώ όποιος αναγνώστης μου θέλει να συμμετάσχει ας το κάνει!

4 σχόλια:

  1. Αγάπες τόσο απλές και παράλληλα τόσο σύνθετες και όμορφες!!!
    Χαίρομαι που έπαιξες!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κι εγω χαρηκα που επαιξα :) Φιλια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλή εβδομάδα να έχεις!
    καλημέρααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Katerina Καλως ηρθες στο μπλογκ μου... Καλημερα και καλη εβδομαδα και σε σενα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή