Τρίτη, 7 Σεπτεμβρίου 2010

Γαμώτο ήταν όνειρο!!!

-->
Χτες το βράδυ είδα στον ύπνο μου ότι ήμουν στη Γαλλία ακόμα…Είδα ότι πηγαίναμε με το πούλμαν του κ. Αντώνη κάπου εκδρομή όπως τότε που πήγαμε στη Νορμανδία…Ωραίο όνειρο ήταν αλλά αν ήταν και αλήθεια θα ήταν ακόμα καλύτερα βέβαια!
Σήμερα σηκώθηκα με Παριζιάνικη διάθεση και χαμογέλασα όταν αναπόλησα το όνειρο που είχα δει…Σκέφτηκα ότι ήταν όπως τότε με το Moulin Rouge που το έβλεπα στον ύπνο μου τρία βράδια συνεχόμενα…Δεν μπορούσα να ξεκολλήσω από αυτό το θέαμα!
Γενικά έχω αρχίσει να πιστεύω ότι βλέπουμε στον ύπνο μας δυνατές εμπειρίες που έχουμε ζήσει ή πράγματα / ανθρώπους / καταστάσεις που μας λείπουν πολύ…Το ταξίδι στο Παρίσι καλύπτει όλες τις κατηγορίες!!!

2 σχόλια:

  1. Ναι και γω θα συμφωνήσω...δυνατές εμπειρίες που έχουμε ζήσει ή πράγματα / ανθρώπους / καταστάσεις που μας λείπουν πολύ...

    Αχ μου λείπει πολύ...

    Καληνύχτα, πάω να ονειρευτώ!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ελπιζω να ειδες γλυκα ονειρα τελικα :)
    Καλημερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή