Τετάρτη, 14 Ιουλίου 2010

Liberté – égalité – fraternité


-->
-->
«Η Γαλλική Επανάσταση στις 14 Ιουλίου 1789 ήταν η κοινωνική επανάσταση που κατήργησε την απόλυτη μοναρχία στην Γαλλία γκρεμίζοντας το φεουδαρχικό σύστημα και αντικαθιστώντας το με το δημοκρατικό, και ώθησε σε αναδιοργάνωση την Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία. Η Γαλλική Επανάσταση ενέπνευσε τους λαούς όλης της Ευρώπης στο να παλέψουν ενάντια στην εκμετάλλευση και την απολυταρχική μοναρχία, αποτελώντας το έναυσμα για τον ξεσηκωμό στην Ισπανία, την Ιταλία και την Ελλάδα»
(http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%93%CE%B1%CE%BB%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CE%AE_%CE%95%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%AC%CF%83%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%७)

Εντάξει το κανονίσαμε να πάμε στο Παρίσι! Ακόμα απορώ πως τον έπεισα! Άμα πάνε όλα καλά (γιατί με τις ταυτότητες υπάρχει ένα θεματάκι…) σε 24 μερούλες θα πετάω (!) για Παρισάκι!
Από τα 9 ως τα 14 μου έκανα Γαλλικά και η τότε δασκάλα μας, ας ήταν ο φόβος και ο τρόμος, μας έλεγε τόσες όμορφες ιστορίες από το Παρίσι που είχε πάει, που πάντα ένιωθα να ήμουν κι εγώ κάπου εκεί…Σε μια γωνίτσα να με ονειρεύομαι να περπατάω πλάι στο Σηκουάνα…Χρόνια τώρα ήξερα τι θα επισκεπτόμουν αν πήγαινα εκεί, τι δρόμους θα περπατούσα, τι φωτογραφίες θα έβγαζα…Και να που ήρθε η ώρα!
Και βέβαια είχα ζηλέψει αφόρητα που πήγες τότε με τα "ρεμάλια" τους φίλους σου κι εγώ σε περίμενα εδώ να βράζω στο ζουμί μου…Και ήταν και στα γενέθλιά μου! Ωραία δωράκια μου έφερες τουλάχιστον…
Ναι το ξέρω εκεί είσαι τώρα. Τόσο σου είχε αρέσει. Όταν θα έρθω εγώ εκεί λογικά εσύ θα είσαι εδώ. Δεν θα ψάξω να σε βρω κυριολεκτικά, όμως είμαι σίγουρη ότι μαζί σου θα περπατάω πλάι στο Σηκουάνα και με σένα θα είμαι στο Ile de la cite στην Παναγία των Παρισίων…Γιατί έτσι είχαμε πει τότε. Σε όλα τα άλλα θα είμαι μόνη μου μέσα μου, κι ας έχω παρέα στην πραγματικότητα…Αυτό το ταξίδι είναι για μένα και μόνο…Πειράζει??


4 σχόλια:

  1. Θα σου αρέσει πολύ το Παρίσι. Κάποτε πήγαινα μια φορά το μήνα και το είχα μάθει πολύ καλά. Επίσης έχει τους ωραιότερους άντρες που έχω δει :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κατ'αρχην να σε καλωσορισω στο blog μου Efi εισαι και συνονοματη!! :)

    Το οτι θα μου αρεσει το Παρισι ειναι σχεδον δεδομενο γιατι μαζι με τη Ν.Υορκη ειναι κατι σαν ονειρο ζωης να παω! Μακαρι να ειχα την τυχη σου να πηγαινα μια φορα το μηνα κ εγω! Οσο για τους ανδρες δεν ξερω! Θα δω και θα αποφανθω σε νεοτερο ποστ μου μετα τις 14 Αυγουστου που θα επιστρεψω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχχχ Παρισι, επιτελους ηρθε ο καιρος να κανεις αυτο που τοσο ονειρευοσουν. Θα περασεις τελεια, αυτο ειναι σιγουρο!
    Οι ιστοριες της κυριας Ολγας ηταν οντως το κατι αλλο. Αντε να ζησεις και τη δικη σου ιστορια! Αγορασε και ενα μπερε να φορας διπλα στο Σηκουανα χεχ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @lucretia Ναι ναι ηρθε ο καιρος!!!
    Αμφιβαλλω αν θυμασαι τι μας ελεγε η κ.Ολγα!!!!Αλλα τεσπα εμενα με ειχαν σημαδεψει τοσο ωστε να θελω απο τοτε να ταξιδεψω στο Παρισι...
    Μπερε δεν παιζει να αγορασω (ημαρτον!!!!) αλλα απο ψωνια κατι θα γινει!!!Και θα το ζησω οσο ειμαι εκει καθε λεπτο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή