Τετάρτη, 21 Ιουλίου 2010

Ο υπάλληλος της χρονιάς

-->
Τις τελευταίες μέρες έχουν γίνει στη δουλειά οι απίστευτες μαλακίες που αφορούν 10 μήνες με ενάμιση χρόνο πριν.
Εγώ τότε δεν είχα προσληφθεί ακόμα εδώ…Η κοπέλα που τα έκανε μπάχαλο όμως λείπει για να μαζέψει τις μαλακίες της να ακούσει και τα μπινελίκια του αφεντικού. Όχι ότι χαίρομαι που έγιναν όλα αυτά γιατί εγώ τρέχω και θα τρέχω για όλα αυτά, αλλά όσο να ‘ναι χαίρομαι υπερβολικά που η αγαπημένη και ξεχωριστή υπάλληλος του αφεντικού, που τις παίρνει δωράκια από το εξωτερικό, παίρνει άδεια όποτε και όση γουστάρει, έρχεται ότι ώρα γουστάρει, φεύγει ότι ώρα γουστάρει, έχει κάνει οοολες αυτές τις απίστευτες μαλακίες…Κακία? Ε δε νομίζω! Καιρός να εκτιμηθεί ότι αν και καινούρια, και όχι 10 χρόνια εδώ, ούτε λείπω, στην ώρα μου είμαι, άδειες δεν ζητάω και τη δουλεία μου την κάνω όσο γίνεται πιο άψογα για καινούρια υπάλληλος. Σκασίλα μου για τα βρωμοδωράκια του αλλά άντε να μπαίνει ο καθένας στη θέση του και να αποδίδουμε τα του Καίσαρος τω Καίσαρι εδώ μέσα…

3 σχόλια:

  1. Έτσι ακριβώς πρέπει να γίνεται!!!!
    Εσύ φρόντισε να είσαι εντάξει, κάτι που απ' ότι βλέπω κάνεις και πίστεψέ με θα ανταμοιφθείς!

    ΥΓ. Κατάλαβα τι λάθος έκανα και αφού στέλνει τουλάχιστον, το επόμενο mail που θα ρθει, θα λέει αρκετά!! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. http://www.youtube.com/watch?v=ud2WBtP_-jE
    να τα αποδωσουμε ρε παιδι μου :)
    ave Aerlyn0204!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Sweet truth Εγω προσπαθω να κανω οτι καλυτερο μπορω και απο εκει και περα ευχομαι σε αναγνωριση των προσπαθειων μου... :)
    Υ.Γ. Με το mail ακομα δεν εχω καταλαβει τι γινεται,οπως ειπα και στο blog σου!!!!!!!

    @kitrino30fyllo Το βιντεακι τελειο!!!Ποσο πολυ γελασα!!!Βεβαια τοσο ψωνιο δεν ειμαι ενταξει αλλα να τα αποδωσουμε βεβαια!!!Ave kitrino30fyllo!!!Ave moi!!! αχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή