Τρίτη, 20 Ιουλίου 2010

Η απιστία δεν είναι μαγκιά είναι αυτοταπείνωση??

-->
Είναι ένα γκρουπ στο facebook το οποίο λέγεται “Η απιστία δεν είναι μαγκιά είναι αυτοταπείνωση”.
Καλά το κεφάλαιο απιστία είναι μεγάλο κεφάλαιο γενικά. Εγώ οκ συμφωνώ στο ένα σκέλος, όποιος το βλέπει για μαγκιά έχει πραγματικά πολύ χαμηλή αυτοεκτίμηση. Από την άλλη σε ένα κόσμο που όλοι απατάνε όλους, που συμβαίνει γύρω μας ανά πάσα στιγμή, οπουδήποτε και σε οποιονδήποτε, όλοι θα ήταν ταπεινωμένοι!!!!! Και με το όλοι μιλάω για ένα ποσοστό 95%! Γιατί σε έρευνες που γίνονται οι άντρες δηλώνουν πάντα πιο άπιστοι…Αυτό γίνεται γιατί οι γυναίκες πολύ απλά λένε ψέματα!!!! Επειδή λοιπόν άντρες και γυναίκες έχουν ένα μερίδιο ίσο σχεδόν σε αυτό το θέμα, είπα για ένα ποσοστό 95%.
Πιστεύω ότι όλοι μπορούν να την πάθουν και να τους απατήσουν αλλά έτσι ακριβώς μπορεί και να την πάθουν και να απατήσουν κι εκείνοι έναν σύντροφό τους. Δε νομίζω να συγχωρούσα την απιστία αλλά θα προτιμούσα σίγουρα να μην ξέρω τίποτα εάν βρεθώ κερατωμένη.
Ότι γίνεται συμβαίνει για κάποιο λόγο και όχι γιατί μέθυσα ή παρασύρθηκα। Μεγάλα παιδία είμαστε! Οι άντρες θέλουν το κάτι άλλο ωραίο να το “κατακτήσουν” έστω για μια φορά και οι γυναίκες κάτι θα ένιωσαν σίγουρα σε κάτι άλλο που δεν το έχει αυτό που ζουν…Οπότε είναι ακριβώς αυτό που όλοι νομίζουμε και η δικαιολογία δεν είναι αυτό που νομίζεις είναι tres passé που λένε και οι Γάλλοι!
Δεν το επικροτώ αλλά είναι κάτι που πλέον δεν μου κάνει και εντύπωση…Δηλαδή τίποτα πια δεν μου κάνει εντύπωση!

4 σχόλια:

  1. Πες μου αν πάρεις το mail που σου έστειλα. Έχει σχόλιο εκεί...
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Niente καλη μου...μου ηρθε το mail χωρις κειμενο... :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "Γιατί σε έρευνες που γίνονται οι άντρες δηλώνουν πάντα πιο άπιστοι…Αυτό γίνεται γιατί οι γυναίκες πολύ απλά λένε ψέματα!!!!"

    Τι θες να πεις? Ειναι απιστες και οι γυναικες? Εμεις το αδυναμο φυλο? Εμεις τα αιωνια θυματα απο τα κερατωματα του κανακαρη μας? Εμεις οι μικρες αθωες κορασιδες? Οχι κυρια μου δε το δεχομαι! Ψευδεσθε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή