Τετάρτη, 2 Ιουνίου 2010

Σειρά μου...

-->
Το κοιτάω και το ξανακοιτάω τόσο καιρό. Έψαχνα να βρω ένα τρόπο να σου πω κι εγώ τι πιστεύω (σειρά μου). Θα στο πω πάλι από εδώ λοιπόν.
Το τι έδινες και τι δεν έδινες άσε να το ξέρω εγώ καλύτερα. Επίσης τι πήρα από σένα, τι έζησα και τι έμαθα, άσε πάλι να το ξέρω καλύτερα εγώ. Σου έχω πει κάποια πράγματα ελπίζω απλά να τα θυμάσαι για πάντα και να δικαιολογείς τα συναισθήματα μου…
Όσο για το να ζητήσω κάτι, τι να σου ζητήσω? Εγώ το ξέρεις ότι όταν αγαπώ δίνω χωρίς να περιμένω πίσω…Έτσι είμαι και αυτό δεν αλλάζει ευτυχώς ή δυστυχώς…Και σου είχα πει ότι μακάρι να μπορούσα να έδινα περισσότερα…
Κι εγώ σ’ αγαπώ τώρα και για πάντα…Είσαι καλόψυχος άνθρωπος να ξέρεις, παρά το ότι λες, και στο λέω εγώ που έχω δει πράγματα που δεν ξέρω πόσοι άνθρωποι τα έχουν δει ή τα έχουν εκτιμήσει σε σένα.
Τέλος, ένα ευχαριστώ για όσα νιώθεις για μένα είναι όχι απλά λίγο…Δεν είναι τίποτα μάλλον…Αλλά τι έχουμε πει εμείς? Όχι ευχαριστώ και συγνώμες ε? Οπότε να σου πω ευχαριστώ για ότι μου έχει δώσει…?

2 σχόλια:

  1. Ευτυχώς ή δυστυχώς ε;
    έτσι είναι η ανιδιοτελείς αγάπη καλή μου. Δίνεις χωρίς να περιμένεις τίποτα από τον άλλο ως ανταπόδοση. και γω το ίδιο κάνω... Άμα αου πω τι έπαθα όμως λέγοντας το σ'αγαπώ... αστα, δράμα...

    Τέλος πάντων, φιλάκια και καλή σου μέρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σου ειχα πει και απο το δικο σου μπλογκ,δεν ξερω εαν το θυμασαι,κατι σχετικα με την ανιδιοτελη αγαπη...
    Ειναι ωραιο να λεμε το σ'αγαπω εκει που πραγματικα το νιωθουμε...Κ ελπιζω να εχεις μεγαλη καρδια να χωρα πολυ κοσμο!

    Καλημερα και απο μενα! Τα φιλια μου!

    Υ.Γ.Περιμενω να μου πεις τι εγινε μετα το σ'αγαπω σου ωστοσο! Στειλε mail! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή