Δευτέρα, 14 Ιουνίου 2010

Friends vs Αρκάς!!!

-->Χθες πήγαμε για μπάνιο λοιπόν στο Σχοινιά. Ε ένεκα η ζέστη που λες…Είναι νομίζω περιττό να πω τον μαύρο χαμό που επικρατούσε στη θάλασσα και στους δρόμους βέβαια! Μια ώρα να πας και μια ώρα να γυρίσεις από και προς το Μαραθώνα είναι πάρα πολύ νομίζω. Τέλος πάντων, φτάσαμε εκεί, απλώσαμε πετσέτες στις ξαπλώστρες (η Μ. άπλωσε και τις 5 εφημερίδες που είχε πάρει) και χαλαρώσαμε. Χθες είχε το Ε της Κυριακάτικης Ελευθεροτυπίας εορταστικό τεύχος Αρκά με αφορμή τα 1000 του τεύχη. Εγώ πήρα μόνο μια εφημερίδα. Αυτή. Το ειδικό τεύχος Αρκά έκανε το γύρο της παρέας. Όλοι το διάβασαν με εμένα τελευταία. Τους κοιτούσα όλους έναν έναν όσο διάβαζαν. Η Μ. είχε ένα μικρό χαμόγελο, η Ο. λίγο πιο μεγάλο, ο Σ. τίποτα καμία έκφραση. Το πήρα εγώ και κάθε τόσο χαχάνιζα. Έτσι είμαι και στα Φιλαράκια. Όσες φορές και να τα δω γελάω. Όχι χαμογελάω. Γελάω φωναχτά. Ξέρω τι θα λέει παρακάτω κι όμως γελάω. Ξέρω και στον Αρκά τι θα λέει η ιστορία. Αλλά πάλι γελάω. Όχι πολύ ώρα. Αλλά ένα χιχι ακούγεται όσο να πεις. Εσύ ξέρεις τι χιχι είναι αυτό. Εντάξει στα φιλαράκια ακούγονται πιο πολλά χιχι. Και κανέναν δεν έχω δει να τον πιάνει νευρικό γέλιο ανά πάσα στιγμή με τα Φιλαράκια. Εγώ λύνομαι σχεδόν σε κάθε σκηνή ειδικά εάν έχει Ρος!!!
Αλλά όλο αυτό μου έκανε τρομερή εντύπωση. Μήπως είμαι λίγο υπερβολική στις εκφράσεις μου? Από τη χαρά ως τη λύπη. Γιατί κανείς δεν τρελάθηκε ή τουλάχιστον κανείς δεν έδειξε να τρελαίνεται. Αλλά έτσι είμαι εγώ. Άμα θέλω να γελάσω θα ακουστεί, άμα θέλω να κλάψω πάλι θα ακουστεί.

5 σχόλια:

  1. Η εκφραστηκότητα στο απόγειό της δηλαδή...
    Δεν βρίσκω πουθενά τίποτα κακό σε αυτό, αρκεί να προσέχεις να μην δώσεις λαβές σε άλλους... ειδικά για το κλάμα καλή μου, να προσέχεις.
    Καλή εβδομάδα και πολλά φιλιά και από εδώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ετσι οπως τα λες για την εκφραστικοτητα!
    Το κλαμα συνηθως το πνιγω αλλα ειναι πολλες φορες που δεν γινεται και ξεσπαω....
    Καλη εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εσυ τον προλαβες..σνιφ!σαν κουλουρακια φρεσκα εφυγαν οι εφημερίδες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ενταξει, αυτο το friends vs arkas για τιτλο ετσι το εβαλες...διοτι δεν υφισταται συγκρισις αγαπητη!

    Α και μιας και μου το θυμισες: πού ειναι εκεινα τα βιβλιαρακια αρκα (χαμηλες πτησεις νομιζω) που σου 'χα δωσει καποτε???
    Αν τα εχασες εκει να δεις μανιασμενη εκφραστικοτητα απο μερους μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Ανώνυμος Πηγα πρωι πρωι δλδ στις 10 και πηρα :) χιχι

    @lucretia Ο τιτλος ειναι τυχαιος δεν τιθεται θεμα συγκρισης (εγω προτιμω Φιλαρακια εσυ αλλον Αρκα!)...Σου χρωσταω ακομα 4 τευχη Καστρατο καλη μου!Εχω κ εσενα εδω για Λουκρητια καταλαβαινεις!Φυσικα και δεν εχουν χαθει!Τα διαβαζω και στα δινω οταν ερθεις απο το σπιτι να πιουμε καφε! Αντεεεε

    ΑπάντησηΔιαγραφή