Τετάρτη, 2 Ιουνίου 2010

Πόσο κάνει το γάλα οεο??!!!


-->
Σήμερα το πρωί πήγα να πάρω από το φούρνο κάτι. Από ευγένεια και μόνο ρώτησα το αφεντικό μου άμα ήθελε κάτι. Και ήθελε ένα σοκολατούχο γάλα. Με ρώτησε πόσο κάνει για να μου δώσει λεφτά και του λέω 1.5 ευρώ περίπου. Μου λέει χαμογελαστός «Ρωτάω, γιατί εγώ δεν ξέρω καθόλου από τιμές»…Η πρώτη μου σκέψη ήταν πόσο βλάκας μπορεί να είναι…Στην πορεία για το φούρνο θυμήθηκα μια ιστορία που είχε κυκλοφορήσει κάποτε για τη Δ. Βανδή που είχε πάει στο Hondos Center στην Ομόνοια και τη ρώτησαν αν είχε 60 λεπτά και εκείνη άνοιξε το πορτοφόλι στην ταμία και της λέει «Δες, δεν ξέρω πόσα είναι»…Ότι και καλά δεν κυκλοφορεί και δεν ξέρει από ψιλά…
Πόσο βλάκας μπορεί να είσαι λοιπόν? Πόσο θα κάνει ένα γάλα δηλαδή? Ή πήγες στην Κηφισιά για ένα χρόνο, πήρες δυο Porsche και μια Ferrari και ξέχασες πόσο κάνει το γάλα? Στην Πετρούπολη δεν έμενες τόσα χρόνια? Επί 45 χρόνια εδώ έμενες και μέσα σε ένα χρόνο τα ξέχασες όλα? Όχι βέβαια! Απλά είσαι τελείως μα τελείως βλάκας!

4 σχόλια:

  1. Καλά όλα αυτά για ένα γάλα;
    Χαλάρωσε λίγο κοριτσάκι μου, δε λέω ψωνισμένο φαίνεται το αφεντικό σου αλλά μην του σέρνεις και τόσα...

    :))))
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οχι δεν ειναι μονο το γαλα που με ταραζει! Ειναι η καθημερινη του βλακεια...Απλα αυτο ηταν το κερασακι για σημερα...Του σερνω ακομα περισσοτερα γιατι δεν φανταζεται κανεις τη βλακεια που εχει στο κεφαλι του...Απλα ετυχε να αναφερθει το περιστατικο αυτο σημερα...
    Φιλια!!

    P.S. Ειναι πολυ πιο ψωνισμενο απο οσο λες οτι φαινεται!!!!(και εγω δεν τα αντεχω αυτα...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εμ κι εσυ επρεπε να του πεις οτι ουτε εσυ τα ξερεις αυτα τα ψιλα...μαλλον γυρω στα 5-6 ευρω θα κανει χαχαχ
    να δεις αν θα στα εδινε ή θα συνεχιζε να ειναι ουφο :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θα τα εδινε κοριτσακι μου θα τα εδινε...Τοσο ουφο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή