Πέμπτη, 6 Μαΐου 2010

Να με φιλάς όλη τη νύχτα όσο αντέξεις...




Στίχοι: Αφροδίτη Μάνου
Μουσική: Βασίλης Παπακωνσταντίνου

Σαν δυο φωτάκια βραδινού αεροπλάνου
τα δυο σου μάτια και χαράζουν τον αέρα
η αγκαλιά σου είναι η σκάλα του Μιλάνου
κι εγώ απόψε έχω επίσημη πρεμιέρα

Πάρε με πάρε με
μέσα σου να κρυφτώ
σαν να μην έζησα
πριν απ' το βράδυ αυτό

Θέλω να δω το πρόσωπο σου ανθισμένο
να με φιλάς όλη τη νύχτα όσο αντέξεις
σαν φλιπεράκι γελαστό ξετρελαμένο
σου δίνω ακόμα μία μπίλια για να παίξεις

Πάρε με πάρε με
μέσα σου να κρυφτώ
σαν να μην έζησα
πριν απ' το βράδυ αυτό

Κι ύστερα ξάπλωσε κοντά μου και κοιμήσου
εγώ θα πιάσω μια γωνίτσα στο κρεβάτι
όχι πως έχω το κλειδί του παραδείσου
μα σ' αγαπώ κι αυτό νομίζω είναι κάτι
Σήμερα που επέστρεφα στο σπίτι μου το βράδυ το έβαλε στο ράδιο την ώρα που πάρκαρα…Στεναχωρήθηκα που έπρεπε να το κόψω για να ανέβω πάνω. Οπότε έκατσα στο αμάξι και το άκουσα. Θες να σου πω και γιατί σε σκέφτηκα πάλι? Αυτό το τραγούδι έχει αυτόν τον ήχο σαν από παιδικό παιχνίδι σε κάποια σημεία…Πάντα η θύμηση σου με ταξιδεύει στην εφηβεία μας…Τότε που ήμασταν μαζί και όλα έμοιαζαν ιδανικά και ήρεμα…Χωρίς έννοιες ήταν αυτοί οι καιροί…
Όταν είχα πάει Βασίλη τον Μάρτιο και το είπε μαζί με το Σ’ ακολουθώ δάκρυσα πάλι…Σφίχτηκα αλλά δεν τα κατάφερα…Δεν θέλω να πιέζομαι πάλι…Θέλω να είμαι στην αγκαλιά σου και να το ακούμε μαζί. Να μου χαϊδεύεις τα μαλλιά και όλα να είναι γαλήνια γύρω μου. Να με αγκαλιάζεις και να μην φοβάμαι τίποτα. Σ’ αγαπάω πολύ ακόμα...και για πάντα…Και όπως λέει και ένα άλλο του Βασίλη "έχουν περάσει τόσα χρόνια μ’ αυτή η αγάπη δεν περνάει"…Καληνύχτα καρδιά μου…


P.S. Τα λόγια είναι για σένα που δεν μπορείς χωρίς αυτά…
Πάρε με πάρε με
μέσα σου να κρυφτώ
σαν να μην έζησα
πριν απ' το βράδυ αυτό
Δεν είχα ζήσει πριν από εκείνο το βράδυ που πρωτοαγκαλιαστήκαμε και πρωτοφιληθήκαμε το ξέρεις?

2 σχόλια:

  1. Αχ καλή μου, εγώ περιμένω το πρώτο το φιλί, την πρώτη εκείνη αγκαλιά, για να ζήσω...
    Η αϋπνία απ ότι φαίνεται δεν ήταν και τόσο άσχημη... αλλλά πρέπει να πάω να κοιμηθώ... έχω και σχολείο αυριο...

    Καληνύχτα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ποσο μικρη εισαι καλη μου? Γιατι νομιζω εισαι πολυ μικρη για να αξιζει να στεναχωριεσαι τοσο για εναν ερωτα...Αμα παει ετσι μεγαλωνοντας τι θα γινει?! Μην εισαι τοσο κατω! Cheer up οπωσδηποτε :)

    Φιλια! Καληνυχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή