Παρασκευή, 21 Μαΐου 2010

Απόφαση Αλλαγής

-->
Όχι δεν είναι ο γάμος που μ’ ενοχλεί…Έτσι κι αλλιώς ένα χαρτί είναι…Όχι ούτε η συγκατοίκηση είναι…Πιστεύω θα την παλέψω! Η μετακόμιση όμως είναι ένα μεγάλο πρόβλημα…Ο γάμος είναι η μεγάλη απόφαση, η μετακόμιση όμως είναι η μεγαλύτερη αλλαγή…
Γενικά στη ζωή μου δεν είμαι των αλλαγών. Πάντα δενόμουν με όλα και έμενα εκεί κολλημένη…Και το να αλλάξεις γειτονιά και να πας κάπου που απλά επισκέπτεσαι 5μιση χρόνια τώρα δεν είναι και ότι καλύτερο…Εγώ εδώ μεγάλωσα, εδώ πήγα σχολείο, εδώ ξέρω όλους τους δρόμους και εδώ έχω όλες μου τις αναμνήσεις…Κάποτε έλεγα ότι τα παιδιά μου θα έχουν τους ίδιους καθηγητές με εμένα…Φευ! Μόνο σε περίπτωση επαναπατρισμού θα γίνει αυτό!
Είναι θέμα συνήθειας όλα δε λέω, όμως μέχρι εμένα να μου γίνει συνήθεια θα έχουμε δράματα! Και κλάματα!!! Αμάν αυτές οι ευαισθησίες μου πια! Και όλοι με ρωτάνε πως νιώθω για το γάμο…Τίποτα δεν νιώθω για το γάμο…Για ρώτα με πως νιώθω τώρα που φεύγω από εδώ…
Ξέρω σίγουρα πως όσο και να έχω συνηθίσει από εκεί, πάντα όποτε επιστρέφω εδώ στο σπίτι μου μια μεγάλη συγκίνηση θα την έχω…Πάντα θα νιώθω ότι είμαι σπίτι μου…Και ας είναι πλέον μόνο το πατρικό μου…

7 σχόλια:

  1. Λογικά είναι όλα όσα νιώθεις και σκέφτεσαι κοριτσάκι μου...
    Αλλά αυτή είναι μια αλλαγή στη ζωή σου που πρέπει να δεχθείς με χαρά, και να αγκαλιάσεις.
    Δεν μπορώ να σου πω κάτι παραπάνω γιατί δεν ξέρω ακριβως πως είναι η κατάσταση (και ούτε θέλω να μάθω είναι ΠΟΛΥ νωρίς ακόμα!!!!)

    Τα φιλιά μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το ξερω οτι ειναι λογικο...
    Για σενα ειναι παααρα πολυ νωρις κοριτσακι μου!! Κοιτα να χαρεις εκει εξω οσο μπορεις!! Φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. και στην περιοχη σου να εμενες,εκτος και εαν οι καθηγητες σου ηταν τιποτα νεουδια,ειναι δυσκολο να ειχαν τα παιδια σου τους ιδιους καθηγητες...αντε καλη αρχη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και εγώ πριν κάποια χρόνια,έφυγα απο την γειτονιά που γεννήθηκα και μεγάλωσα, μετά απο τριάντα χρόνια δηλαδή...όμως έχω καλύτερη ποιότητα ζωής τώρα και βλέπω και τους παλιούς μου φίλους..όλα καλά θα πάνε..την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τα συναισθήματα κ οι αναμνήσεις θα είναι πάντα εκεί... ζωγραφιές στον τοίχο! Μη φοβάσαι που φεύγεις. Εμείς θα σ αγαπάμε... Όσο μακρυά κ ανα πας,θα είσαι πάντα κοντά μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @kitrino30fyllo Εθιξες το δεντρο και οχι το δασος!!Ας εμενα ακομα εκει και ας ειχαν αλλους δασκαλους! (εγω με τα αδελφια μου πως ειχα σε μια 10ετια τους ιδιους δηλαδη??!!)

    @Ουρανισκος Κατ'αρχην να σε καλωσορισω στο blog μου!Επισης δεν ειπα ποτε οτι θα χαθω απο τις παρεες μου λογω μετακομισης,ομως οτι δενομαι συναισθηματικα και μου λειπουν τα παντα ηδη συμβαινει!Για καλυτερη ποιοτητα ζωης δεν το ξερω..Μαλλον θα ηταν καλυτερα εκει που ημουν...

    @Ανωνυμος Γιατι συμμετεχετε στο blog μου ανωνυμα?!Ευχαριστω που θα με αγαπατε οποιος κ αν ειστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αν σας ενοχλεί η ανώνυμη παρουσία μου στο blog σας, απλά θα πρέπει να την ανεχτείτε κυρία Ε.Ε.Π...

    ΑπάντησηΔιαγραφή