Τετάρτη, 12 Μαΐου 2010

Χτες

-->
Εντάξει είχες δίκιο αλλά δεν το κάνω επειδή μου το ανέφερες! Το κάνω απλά γιατί αποφάσισα να δημοσιοποιηθεί η σκέψη μου!
Ωραία πέρασα σήμερα το ίδιο ελπίζω κι εσύ. Χάρηκα πάρα πολύ που σε είδα! Έξω και με ήλιο μια φορά έστω και για λίγο! Το ξέρεις ότι μου έχεις λείψει μην τα ξανάλεμε, είχαμε και καιρό να βρεθούμε…Το ότι έχω μια αίσθηση μοναξιάς τις Δευτέρες στο έχω πει. Ότι ή μόνη μου ή μαζί σου ο Παπακαλιάτης, και αυτό στο έχω πει… Θέλω κάθε τόσο να σχολιάσω, λέω κάτι, κοιτάω γύρω μου και σκέφτομαι «που το λέω τώρα!!!» οπότε μιλάω μόνη μου…Όταν καμιά φορά τυχαίνουν μέρες που δεν έχουμε μιλήσει στο msn πάλι μου λείπει η παρέα σου και αυτό το ξέρεις! Και τις προάλλες που ήμουν για καφέ κάπου στη Σκουφά, πέρασα με τα πόδια μπροστά από τις εκδόσεις Μελάνι. Έστυψα το μυαλό μου και με τα πολλά θυμήθηκα ότι ήταν από αυτές τις εκδόσεις το βιβλίο που μου δάνεισες. Μετά το είδα και στη βιτρίνα του! Και χάρηκα…
Αλλά εντάξει! Τόσα γράφω κάθε τόσο! Ας σου αφιερώσω κι εσένα ένα ποστ δικό σου κατά δικό σου!
Τα σέβη μου και από το μπλογκ μου!

2 σχόλια:

  1. Έρχομαι που λες και διαβάζω κάτι τέτοια... και σκέφτομαι να αφήσω ένα σχόλιο; ένα γεια; κάτι;
    Αλλά πάλι βλέπω πως είναι καθαρά προσωπικά και δεν ξέρω αν θα ήταν κατάλληλο...
    Πάντως από αυτά που λες θυμήθηκα το "όλα σε θυμίζουν" όσο για το ότι σου λείπει... αχ... και γω έτσι νιώθω...

    τα φιλιά μου!
    Γεια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το παραπανω ποστ ειναι καθαρα φιλικο.Ετσι για να μην παρεξηγουμαστε κιολας! Αφορα ενα φιλο και μονο φιλο :)
    Φιλια και απο μενα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή