Κυριακή, 2 Μαΐου 2010

Καπως ετσι

-->
δεν αντεξα να μην στειλω λιγο πριν αλλαξει η μερα
και ας μου ελεγε το αντιθετο
δεν κανω ποτε στρατηγικες
κανω παντα αυτο που νιωθω
και μαζι σου νιωθω παρα παρα πολλα και δυνατα
σου εστειλα το μηνυμα και ξαπλωσα
βγηκε μεγαλο οπως αναμενοταν
εσβησα και λιγο να φανταστεις
ξαπλωσα και ακουγα μουσικη
δεν εχουμε δικο μας τραγουδι
αλλα ειναι δυο τρια τα οποια τα "εμαθα" μαζι σου
ψεματα τεσσερα ειναι
ακουσα λοιπον το ενα οταν ημουν στο κρεββατι
χαμογελα πικρα ισως αλλα μεσα μου ειπα
σημαδι οτι θα απαντησει
χρειαζομαι σημαδι πια για μια απαντηση σε ενα τυπικο μηνυμα
το τραγουδι που ακουσα ηταν αυτο που ακουγα οταν μου ελειπες
μαλλον ηταν σημαδι οτι θα συνεχισεις να μου λειπεις
δεν απαντησες και δεν το εχεις κανει μεχρι τωρα
με κανεναν τροπο δεν το εκανες
ηθελα να σου δωσω ακομα μια μερα
αλλα οπως ειπε και ο αλλος ποσο μαλακας να γινω;
δεν θελω να κανω παραπονο
δεν θελω γιατι εκτος οτι πεφτω πρωτα στα ματια μου σε κανω να νιωθεις και εσυ ασχημα
αλλα θελω να σε κανω να δεις πως νιωθω τωρα
αποκομμενη απο ολους και απο ολα
κλεμενο
να νιωσεις μια μερα ασχημα και ας ειναι τα γενεθλια σου
γιατι εγω νιωθω πολλες μερες ασχημα
ηθελα να σου ευχηθω πολυ νωρις
πριν ακομα ερθουν
γιατι ηθελα τοσο πολυ να μου απαντησεις , να ασχοληθεις επιτελους μαζι μου
και ας ειναι απο υποχρεωση
θλιβερο; το ξερω