Σάββατο, 10 Απριλίου 2010

Έρευνα



Άκουγα χθες στο ραδιόφωνο, ότι έγινε μια έρευνα που έδειξε λέει ότι οι γυναίκες περνάνε 8 χρόνια από τη ζωή τους στα μαγαζιά και στις βιτρίνες! Τι έρευνα είναι αυτή που δεν με ρώτησαν εμένα ρε γμτ! Θα κατέβαζα το μέσο όρο κατά παααρα πολύ! Τελικά κάθε μέρα που περνάει το πιστεύω ότι δεν είμαι από τις κλασικές γυναίκες…Δεν μου αρέσει να φτιάχνω τα νύχια μου, να ντύνομαι με την τελευταία λέξη της μόδας, να βάφομαι πολύ και συχνά, προφανώς να βολτάρω κάθε τόσο στις βιτρίνες, να μιλάω με τις φίλες μου διαρκώς για ρούχα παπούτσια και ότι άλλη παρόμοια γυναικεία συζήτηση…Εγώ θέλω να πηγαίνω στο γήπεδο, να φοράω ένα τζιν και ένα μπλουζάκι, να παίζω pro, rpg (αχ αυτό το rpg...) και ότι άλλο παρόμοιο παιχνίδι υπάρχει σε playstation ή pc, να ακούω ελληνικό και ξένο ροκ και πολύ metal! Και ας μην μιλήσω για το σεξ!! Πόσες κοπέλες αλήθεια τα κάνουν όλα αυτά?? Ή τουλάχιστον θέλουν και τους αρέσει να τα κάνουν?? Και βέβαια κάνω πολλά άλλα που κάνουν πολλές γυναίκες απλά από όσες κοπέλες ξέρω ή ήξερα στη ζωή μου μόνο καναδυό μου έμοιαζαν σε αυτά...Γεια σου ξαδελφη!!!!

4 σχόλια:

  1. Δεν είσαι μόνη σου σε βεβαιώνω!!!!!
    Μεγάλωσα με μεγαλύτερο αδερφό και παίζω και pro & fifa & αμέτρητα παιχνίδια στο pc και το playstation (στην αρχή δεν μου άρεσαν κιόλας, αλλά τώρα τα απολαμβάνω!!!) δεν βάφομαι καθόλου μπορώ να πω (περισσοτερο επειδή δεν ασχολείθηκα ποτέ για να μάθω), πηγαίνω για ψώνια μόνο όταν ξεμένω και δεν έχω τι να βάλω και δεν αγοράζω ότι τρελαίνει τους υπόλοιπους ή δεν μ' αρέσει επειδή είναι στη μόδα!!
    Να πηγαίνεις στο γήπεδο παθιασμένη με τη ομάδα σου...
    και όπως είπες κι εσύ πολλά άλλα που οι απλές κοπέλες δεν κάνουν...
    Σε καταλαβαίνω...
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπραβο κοριτσακι!Χαιρομαι πολυ αληθεια!Keep on!
    Φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Cheers στις απροβλεπτες και ακομπλεξαριστες κοπελες που κανουν ο,τι κανουν με τον τροπο τους γιατι ετσι τους αρεσει!

    "Πόσες κοπέλες αλήθεια τα κάνουν όλα αυτά?? Ή τουλάχιστον θέλουν και τους αρέσει να τα κάνουν??"
    η τελευταια σου προταση ειναι ακριβως 100% to the point!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Cheers λοιπον σε ολες εμας τις μη φυσιολογικες!!! Τις αλλιωτικες! :)

    P.S. Μεγαλη παραλειψη στο ποστ ειναι οι ασχολιες οπως "πινω μπυρες" και "παιζω μπιλιαρδο" :) Ειναι και αυτα μεσα στα πλαισια του ενδιαφεροντος μας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή