Τετάρτη, 24 Μαρτίου 2010

Περιπλανήσεις...


Μου αρέσει να περιπλανιέμαι στο κορμί σου και το ξέρεις…Μου αρέσει να σε φιλώ, να νιώθεις την ανάσα μου στο δέρμα σου και να ανατριχιάζεις αμέσως…Μου αρέσει κάθε γωνιά του σώματος σου…Έχεις ωραίο σώμα και ας ακούω το αντίθετο…Με τρελαίνουν τα νάζια σου ότι και καλά μου γυρνάς πλάτη! Αφού ξέρεις ότι μου αρέσει η πλάτη σου και με ένα δυο χάδια και φιλιά μου, γυρνάς ξανά! Δεν αντιστέκεσαι με τίποτα! Και καλά δε νιώθεις άνετα να με έχεις πλάτη και γυρνάς?! Πες τώρα ότι δεν μπορείς να μου αντισταθείς! Ξέρεις ότι αυτή η ασυμμετρία που έχεις μου αρέσει πολύ ε?! Μου αρέσει να σε φιλώ από τη μια μεριά που το δέρμα είναι αψεγάδιαστο και από την άλλη να χαϊδεύω με το χέρι μου την ουλή σου…και το ανάποδο βέβαια…Μου αρέσει να ακούω να ταράζεσαι στο άγγιγμα και στα φιλιά μου…Κάθε φορά ανυπομονώ να αγγίξω αυτή την ουλή…Κάθε φορά είναι το πρώτο σημείο που θέλω να αγγίζω…Μου αρέσει που δεν είναι όλα συμμετρικά πάνω σου! Πειράζει? Θέλω ακόμα μια βόλτα πάνω στο σώμα σου…Πειράζει?

2 σχόλια:

  1. Πέρασα απλά να δώσω το παρόν... :)
    και βρήκα μια κοπέλα ερωτευμένη που καλά κάνει και το δείχνει.!!!! Αν δε βαριέσαι κοιτα αυτά:
    *http://marialalou.blogspot.com/2010/03/blog-post.html
    *http://marialalou.blogspot.com/2010/02/blog-post_7434.html
    *http://marialalou.blogspot.com/2010/02/blog-post_1240.html
    Βέβαια τα δικά μου είναι απόπειρες σχετικά όμοιες η μία με την άλλη εσύ κοριτσάκι μου δημιούργησες πάνω στο σώμα του καλού σου...
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλως ορισες Prisoned Soul! Δινεται η εντυπωση ερωτευμενης ε? Τι να πω?! Καλο ή κακο?! Δεν συμβαινει παντως :)
    Οσο για το δικο σου μπλογκ το διαβασα ολο... Γι'αυτο σου ειπα πολυ ωραια γραφη...
    Περνα ποτε ποτε και δινε το παρον οποτε θες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή