Κυριακή, 7 Μαρτίου 2010

Σουτιέν *





-->


Αύριο έχω τα γενέθλιά μου, χθες μου έκανα το καλύτερο δώρο που μου έχω κάνει ποτέ μάλλον! Πήγα στην Ακτή Πειραιώς. Πέρασα υπέροχα, ακόμα είμαι μαγεμένη! Ερωτεύτηκα!! Ναι τολμώ να το πω!! Ο Βασίλης μαγικός εκεί πάνω…Τέλος πάντων ας τα πιάσω από την αρχή μιας και ο Βασίλης βγήκε τελευταίος!
Ο κόσμος ουρά απ’ έξω εκεί για τις κρατήσεις. Όπως ακριβώς έπρεπε δηλαδή! Το τραπέζι πολύ μέτριο, η θέα καλή. Άρχισε 11 παρά, βγήκαν κάτι άσχετες, βγήκε και η Ραλλία και μετά ο Λάκης Παπαδόπουλος, ο οποίος ήταν αρκετά καλός. Μετά Μπουλάς, Ζουγανέλης που είναι γεγονός ότι με εξέπληξαν. Πολύ καλοί και οι δυο ειδικά ο Ζουγανέλης με το γέλιο που έβγαζε. Αστειάκια τύπου «Γιατί οι πουτάνες είναι σε ξενοδοχεία και οι τραβεστί στο δρόμο? – Γιατί το κρύο θέλει αρχίδια!!!» έδιναν κι έπαιρναν! Αν και κατά τη γνώμη μου το πιο αστείο ήταν όταν ο Ζουγανέλης είπε ότι το Ζεϊμπέκικο της Ευδοκίας είναι το μόνο που δεν έχει τραγουδήσει ο Νταλάρας!!! Ο Μπουλάς στο δεύτερο πρόγραμμα είπε πολύ Μαχαιρίτσα και τον είπε τόσο καλά που σχεδόν τον ένιωθα εκεί πάνω. Είπε και το «Φλασάκι». Ήμουν η μόνη που το έπιασε αμέσως από την εισαγωγή! Ναι σε σκέφτηκα αλλά εκεί κυρίως λόγω του ποστ! Τελευταίος βγήκε ο Βασίλης. Δεν το περίμενα να επηρεαστώ τόσο πολύ… Ερωτεύτηκα λέμε!! Ναι είπε το «Σ’ ακολουθώ» που περίμενα να ακούσω και το είπε μαζί με το «Πάρε με». Είπε Καββαδία, τις «Μικρές Νοθείες», το «Να κοιμηθούμε αγκαλιά», το «Πριν το τέλος», τη «Βικτόρια» (ναι σε σκέφτηκα για το στίχο, για το τραγούδι, για τη μουσική), και τέλος έκλεισε με αυτό που περίμενα ότι θα έκλεινε! Με το «Ένα καράβι παλιό σαπιοκάραβο». Κάπου πριν το τέλος βγήκε μια από τις άσχετες και είπε μαζί με τον Βασίλη λίγο Αλέξιου (το «Τέλι Τέλι» και το «Έλα στην παρέα μας φαντάρε»). Ήμαρτον που ανέβηκαν κάτι τσουλάκια στα τραπέζια και μερικές και στην πίστα να χορέψουν τσιφτετέλι….Ήταν ότι πιο γελοίο υπάρχει…Πάτε καλά?? Ήρθατε στο Βασίλη να χορέψετε τσιφτετέλια?? Δίπλα είναι ο Σφακιανάκης πάτε εκεί…
Σίγουρα κάτι μου διαφεύγει από τα τραγούδια αλλά τα βασικά τα έχω βάλει. Ειπώθηκε και λίγο Πυξ-Λαξ. Κάπου προς το τέλος φώναζαν διάφορα κάποιοι στο Βασίλη να πει Άσιμο, να πει Καββαδία, να πει τις «Νοθείες». Αφού βρε τούβλα είπε και τις Νοθείες και τρία κομμάτια Καββαδία τι άλλο να πει? Που ήσασταν δεν ξέρω…Άσιμο δεν είπε ευτυχώς. Όχι ότι δεν μου αρέσει, απλά δεν ήμουν σε φάση να ακούσω κάτι από Άσιμο δεν ξέρω γιατί.
Τα συναισθήματα μου ανάμεικτα…Βούρκωσα, δάκρυσα, ταξίδεψα, γέλασα. Κυρίως σε σκέφτηκα. Έπρεπε να είχαμε πάει μαζί. Τέλος. Όχι ότι δεν πέρασα καλά. Όχι δεν είναι αυτό. Αλλά δεν είναι κρίμα να σε σκέφτομαι στο 80% της βραδιάς ενώ εάν ήμαστε μαζί εκεί δε νομίζω να βούρκωνα ούτε καν να δάκρυζα. Άλλη αξία έχει αυτό το ταξίδι μαζί σου. Είπε και η μια από τις άσχετες το «Αυτή η νύχτα μένει» της Παπίου και κόπηκα. Αυτό με κύλησε πολύ χαμηλά…Τόσο χαμηλά όσο όταν είπε ο Παπαδόπουλος το «Τα ήσυχα βράδια» (Το τραγούδι της ερήμου). Σου το είχα στείλει το θυμάσαι? Εγώ δεν στέλνω τυχαία τραγούδια να ξέρεις.
Πολύ καλό πρόγραμμα, αν και εγώ θα ήθελα λίγο λιγότερα σκετσάκια και πιο πολύ Βασίλη!!!!
Ε να πάτε!

* Ο τίτλος δεν είναι τόσο άσχετος όσο φαίνεται! Είναι κάτι του Ζουγανέλη!

3 σχόλια:

  1. Ξέχασα να αναφέρω (και κακώς) οτι ειπώθηκαν και το "Χρόνια Πολλά" (χάρηκα λόγω γενεθλίων μου) και το "Χαιρετίσματα στην εξουσία". Τέλος σε μοναδική εκτέλεση απο τον Βασίλη τα "Ανάθεμά σε" και το "Πριγγιπέσσα" τα οποία και ηχογράφησα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. για να ξερεις την επομενη φορα που θα πας,παντα θελεις λιγο λιγοτερο απο ολους τους αλλους και πιο πολυ βασιλη.δεν χορταινεις ποτε.γεια χαρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κατ'αρχην δεν σε εχω ακομα καλωσορισει απο το προηγουμενο σχολιο σου...Καλως ορισες λοιπον στο μπλογκ μου και επισημα!
    Δεν ειναι ολοι σαν εμενα γι'αυτο το ειπα αναφορικα με εμενα!Καποιοι ηρθαν για να γελασουν με τα σκετσακια ας πουμε...Εγω ομως ειμαι "βασιλικη" οποτε δεν εφτασε!!!Βασικα εχω ξεχασει αρκετα τραγουδια να αναφερω, εννοειται οτι ειπε κ άλλα, αλλά και παλι ηταν λιγα!Ας παω εγω ξανα και ας μην τον χορτασω παλι δεν πειραζει!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή