Παρασκευή, 5 Μαρτίου 2010

Νεύρα...πολλά....

-->
Έπαιξες με τα νεύρα μου πρωί πρωί σήμερα ε? Τόσο καιρό είμαι εδώ σήμερα ειδικά μου γεννήθηκε πολύ έντονα η επιθυμία να σε κλωτσήσω στα αχαμνά σου…Και γενικά δεν θυμώνω έτσι πολύ και σοβαρά. Αλλά δεν μπορώ την αγένεια για κανέναν λόγο. Δεν σου μίλησα έτσι εγώ και το γεγονός ότι είσαι εργοδότης μου δεν σου δίνει κανένα δικαίωμα να μου μιλάς έτσι. Το ξέρεις αυτό κακομαθημένο υποκείμενο? Άντε από εκεί. Άμα δεν θυμάσαι τι μου λες κάθε φορά στο τηλέφωνο δυο λύσεις σου έχω. Η πρώτη είναι να μην επιμένεις γιατί εγώ θυμάμαι καλύτερα, και η δεύτερη να πάρεις τηλεφωνικό κέντρο που να καταγράφει τις συνομιλίες. Αλλά τι λέω! Εδώ δεν έχεις πάει εδώ και 2 μήνες να πάρεις μια σκούπα που χάλασε και έχουμε πιάσει σκουλήκια εδώ μέσα, θα κάνεις αυτό??
Σήμερα εκτός από αυτό έκανες όλα τα εκνευριστικά που μπορούσες λες και το έκανες επίτηδες…Μου έφτιαξες τη μέρα πρωί πρωί, το συνέχισες και μετά. Την ώρα που κάνω τη δουλειά που εσύ μου έβαλες έρχεσαι και μου λες πάρε μου αυτό το τηλέφωνο??? Κουλά δεν έχεις να σηκώσεις το ακουστικό να πάρεις? Πρέπει να διακόψω εγώ την παραγγελία για να σου πατήσω 10 κουμπιά??? Και μετά ρωτάς γιατί γίνονται λάθη…Γιατί βρε γελοίε όταν ο άλλος κάνει κάτι και τον διακόπτεις 100 φορές για βλακείες κάτι θα ξεχάσει…
Στο βρόντο τα λέω και τζάμπα βρίζω από μέσα μου γιατί δεν θα αλλάξεις. Μαλάκας και κακομαθημένος είσαι κι έτσι θα μείνεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου